Spiritualnost.

Tretja generacija vozila je zasnovana po načelih tehnologije SKYACTIVE in  oblikovalskega jezika KODO.

Mazda6 združuje oblikovne elemente, ki na eni strani posnemajo divjino in dinamičnost narave, na drugi pa njeno moč in eleganco. Tako limuzinska kot karavanska oblika nosita elemente oblikovalskega jezika KODO. Kupejevska oblika, dominantna petkotna maska hladilnika, zajetni blatniki, mišičasta bočna linija. Vse skupaj predstavlja dinamično celoto, ki se odlično sklada s celotno obliko avtomobila.

»Šestica« je za kar 13cm daljša. Tako limuzinska izvedenka v dolžino meri 4,86m in ima 2,83m prostora v medosju  (karavan: 4,8m / 2,75m).  S tem se lahko pohvali z najdaljšo medosno razdaljo v razredu, hkrati pa nudi oblico prostora za potnike. Več prostora je po novem tudi v prtljažniku, ki lahko pospravi 489 litrov prtljage (karavan: 522l). V potniški kabini se nadaljuje zunanja živahnost. Armaturna plošča je obrnjena prosti vozniku. Materiali so kvalitetni in prijetni na otip. Vse skupaj pa je izdelano na nivoju z veliko mero natančnosti.

Mazda6 ponuja štiri pakete opreme. Osnovni EMOTION vsebuje 17-palčna platišča, klimatsko napravo, električni pomik prednjih in zadnjih stekel, potovalni računalnik, gumb za zagon motorja, dvojno izpušno cev in še nekaj lepotnih ter praktičnih dodatkov. CHALLENGE doda zatemnjena stekla, prednje meglenke, samodejno dvopodročno klimatsko napravo, usnjen volan, tempomat, senzor za dež in še več. ATTRACTION popestri vozilo z biksenonski žarometi, parkirnimi senzorji ter gretjem sprednjih sedežev. Najvišja stopnja REVOLUTION pa razvaja z usnjem na sedežih, vzvratno kamero, BOSE ozvočenjem in 19-palčnimi platišči. Dodatno si lahko omislite kovinsko barvo, belo usnje in navigacijski sistem.

Motorno paleto sestavlja pet agregatov. Trije bencinski in dva dizelska, vsi so podkrepljeni s tehnologijo SKYACTIVE. Bencinski agregat s prostornino 2,0-litra premore 107 kW ali 121 kW moči, najmočnejši, s prostornino 2,5-litra, pa bo z močjo 141 kW »šestico« od 0-100 km/h pognal v 7,9 sekunde. Dizelske barve zastopa 2,2-litrski agregat v standardni in visokozmogljivi različici. Prvi proizvede 110 kW in se lahko pohvali z nizko porabo, ki znaša 3,9 l/100 km. Visokozmogljivi agregat pa ima moč 129 kW in 420 Nm navora. Prenos moči je možen preko šeststopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.

Nova Mazda6 je v Sloveniji na voljo v limuzinski različici, karavan se ji pridruži v mesecu marcu, ki je zanimivo cenovno enak limuzini. Cena za osnovni model Mazde6 2.0i Emotion je 21.290 evrov. Za vstopni dizelski model CD150 bo potrebno odšteti vsaj 23.290 evrov. Najdražja Mazda6 CD175 s samodejnim menjalnikom in opremo REVOLUTION pa vas bo stala 34.660 evrov. Slovenski uvoznik namerava v letošnjem letu prodati 250 vozil.