Chevrolet je na avtomobilskem sejmu v New Yorku predstavil osveženo podobo modelov Camaro letnika 2014, med katerimi je tudi različica Z/28, ki je najbolj zaznamovala zgodovino Camara.  Modeli Camaro letnika 2014 se ponašajo z osveženo zunanjo obliko, ki z izjemno učinkovito aerodinamiko omogoča učinkovitejše hlajenje in stabilnost pri visoki hitrosti. Novi Camaro Z/28 je tako opremljen s celovitim aerodinamičnim paketom, ki pri višji hitrosti avtomobil pritisne k tlom, kar novemu modelu Camara zagotavlja najboljše dirkačke lastnosti doslej.

»Na dirkališču najzmogljivejši Camaro doslej nadaljuje tradicijo izvirnega modela Z/28 in potrjuje strokovni ugled znamke Chevrolet, ki je najbolje prodajan med športnimi avtomobili,« pravi Mark Reuss, predsednik družbe GM za Severno Ameriko. Prvi Camaro Z/28, ki je bil predstavljen leta 1967, je bil izdelan za tekmovanje v razredu Trans-Am 2 ameriškega združenja za športni avtomobilizem SCCA. Zanj so bili značilni majhen in lahek petlitrski motor V-8, dobra razporeditev teže, odzivno krmiljenje in izjemno zmogljivo vzmetenje za uporabo na dirkališčih. Skladno s svojo dirkaško naravo Camaro Z/28 letnika 1968 ni bil na voljo s samodejnim menjalnikom in klimatsko napravo.

Čeprav novi Camaro Z/28 ni bil zasnovan za tekmovanje v določenem dirkalnem razredu, je popolnoma prilagojen za največjo zmogljivost na progi. Pri začetnih testiranjih je bil Camaro Z/28 za tri sekunde na krog hitrejši od Camara ZL1. Razlog za večjo hitrost so tri poglavitne značilnosti:

– boljši oprijem: Z/28 je zaradi obsežne predelave podvozja v zavojih zmožen pospeška 1,05 g;

– učinkovitejše zaviranje: Z/28 je opremljen s keramičnimi zavorami z ogljikovimi vlakni Brembo, ki zavirajo s pojemkom 1,5 g in enako učinkovitost ohranjajo iz kroga v krog;

– manjša teža praznega vozila: sesalni motor modela Z/28 tehta 136 kg manj kot motor z zračnim kompresorjem modela Camaro ZL1, lažji pa so tudi drugi deli, na primer platišča in tanjše zadnje steklo.

Chevrolet-Camaro-Z28

Tako kot izvirni model je Camaro Z/28, letnik 2014, na voljo samo z ročnim menjalnikom. Zaradi ravni udobja, ki smo je vajeni dandanes, je klimatska naprava na voljo, vendar le kot izbirna oprema.

»Naš cilj je bil izdelati najhitrejši model Camaro za dirkanje, ki ga je še mogoče registrirati za običajno cestno vožnjo,« pravi Al Oppenheiser, glavni inženir modela Camaro. »Medtem ko je Camaro ZL1 izredno zmogljiv na cesti, hitrostnih preizkušnjah in dirkališču, je Z/28 popolnoma prilagojen za kar največjo zmogljivost na dirkališču. Z/28 je morda za večino voznikov preveč osredotočen na dirkanje, vendar pa cestnim dirkačem nudi vožnjo z enim najbolj zmogljivih dirkalnih avtomobilov tovarniške izdelave.«

Modeli Camaro letnika 2014 bodo v Chevroletovih prodajnih salonih na voljo v nadaljevanju letošnjega leta. Camaro Z/28 bo na dirkališčih po celotnih ZDA začel nastopati spomladi prihodnje leto.