Tovarna Fiat Powertrain Technologies na Poljskem je zabeležila izjemni dosežek: v kraju Bielsko-Biała je s proizvodnega traku prišel 5-milijonti motor 1.3 Multijet. Rekordni dosežek kaže na velik uspeh majhnega dizelskega motorja. Proizvodnja motorja se je začela v letu 2003. Pri njem je bila prvič uporabljena tehnologija Multijet, ki je pomenila naslednjo stopnjo v razvoju motorjev s tehnologijo skupnega voda (Common Rail), plod razvoja Skupine Fiat v letu 1997.

Motor so, skladno z napredkom tehnologij, nenehno posodabljali in tako je danes na voljo najsodobnejša družina motorjev Multijet II. Motor 1.3 Multijet ponuja bogat izbor glede na moč: razpon se začne z različicami s fiksno geometrijo turbinskega polnilnika od 51,5 kW (70 KM) do 55 kW (75 KM) in zaokrožuje z zmogljivejšimi različicami z variabilno geometrijo turbinskega polnilnika od 62,5 kW (85 KM) do 79 kW (95 KM). V vseh različicah motor 1.3 Multijet zagotavlja dobre zmogljivosti in učinkovitost ter ugodno nizko porabo goriva, najnaprednejša tehnologija pa omogoča cenejše redno vzdrževanje.

Motor Multijet 1.3 je prejemnik številnih mednarodnih nagrad, med katerimi je tudi nagrada za motor leta 2005 (Engine of the Year 2005) v kategoriji 1.0 – 1.4 litra. Vgrajen je v večino modelov Fiat Group Automobiles – Fiat Panda, Fiat Punto, Lancia Ypsilon, Alfa Romeo MiTo, Fiat Qubo, Fiat Doblò, Fiat Strada, Fiat Fiorino, Fiat 500 in 500L – pa tudi v mnoge različne modele drugih proizvajalcev. Motor z rekordno številko 5.000.000 bo z močjo 62,5 kW (85 KM) poganjal avtomobil Fiat 500L.