Opel ima bogato zgodovino, polno uživaških vozil, »zgoraj brez«. Novo poglavje v zgodbi odpira prikupni kabriolet Cascada, ki zapeljuje z oblikovalskimi potezami znamke in zmore peljati štiri uživače.

Z dolžino 4,70 metra, je za 23 centimetrov daljša kot predhodnica Astra TwinTop. Zaradi prirastka se Cascada sedaj uvršča v srednji razred in kljub ceni kompaktnega razreda ponuja vsakodnevno uporabnost, bogato osnovno opremo in nekaj premijskih lastnosti. Za udobje voznika in treh potnikov skrbita podajalnika varnostnega pasu, električni sistem za preprost vstop, ergonomska prednja sedeža, toplotno odbojno usnje in prezračevanje sedežev.

Cascada odslej ponuja le klasično platneno streho. Električni pomik skrbi, da se streha, ki tehta le 50 kilogramov, odpre ali zapre v 17 sekundah vse do hitrosti 50 km/h. Prostornina prtljažnega prostora ob odprti strehi znaša 380, ob zaprti pa 280 litrov. Zložljivi naslonjali zadnjih sedežev omogočata, da se prtljažni prostor poveča do 750 litrov.

Zapeljivec se lahko pohvali z dobro lego na cestišču, za katero je zaslužena 41 odstotkov večja torzijska togost karoserije. Dinamiko doda še sistem Flexride za izbiro režima vožnje ter prednje obese HiPerStrut.

Cascada je na voljo s petnimi motornimi različicami. Vsem motorjem pomaga turbopolnilnik. Bencinski stroji imajo razpon moči od 88 do 125 kW. Dizelsko izbiro predstavlja 2,0-litrski CDTI motor, ki je na voljo s 121 ali 143 kW moči.

Kupci lahko izbirajo med desetimi barvami karoserije in tremi barvami platnene strehe. Notranjosti so namenjene štiri različice oblazinjenja, dve usnjeni in dve barvni različici tkanine. Za vstopni model z 1,4-litrskim bencinskim motorjem in opremo Cascada je potrebno odšteti 23.600 evorv, vstopni dizelski je dražji za 3.800 evrov. Vrh ponudbe predstavlja dizelska različica 2.0 CDTI z opremo Cosmo, za katero pa je treba odšteti 31.850 evrov.