V Saarlouisu v Nemčiji so začeli izdelovati povsem novega Focusa Electric, prvo električno vozilo, ki ga bo Ford izdeloval v Evropi. Focus Electric brez izpustov je prvi v paleti Fordovih elektrificiranih vozil in vozil z izjemno majhno porabo goriva, v Evropi pa se mu bo naslednje leto pridružilo še priklopno hibridno električno vozilo (PHEV) C MAX Energi in kmalu za njim še povsem novi Mondeo Hybrid. 

Focus Electric je opremljen z naprednim električnim motorjem in litij-ionskim akumulatorjem, s katerima razvije moč 107 kW (145 KM) in doseže največjo hitrost 135 km/h. Napolnjena baterija zadošča za 162 km vožnje.

Vozilo je opremljeno z novim vmesnikom SmartGauge, ki izračunava in prikazuje doseg glede na preostanek energije, voznikov način vožnje, posege z zaviranjem in pospeševanjem ter uporabo dodatne opreme, kot sta klimatska naprava in zvočni sistem.

Dovršeni pogonski sklop Focusa Electric z regenerativnim zaviranjem zajame do 95 odstotkov kinetične energije, ki bi bila med zaviranjem sicer izgubljena, inovativna funkcija Brake Coach (trener zaviranja) pa vzpodbuja postopno zaviranje, s katerim je možno akumulatorju povrniti več energije.