Volkswagen nadaljuje svojo produktno ofenzivo s paradnim konjem te modelske serije – novim Golfom R. Športnik ima novo zasnovani motor TSI, ki doseže 221 kW ­(300 KM) in je tako za 22 kW (30 KM) močnejši in hkrati do 18 odstotkov varčnejši od motorja svojega predhodnika. Kot pri vseh treh prejšnjih predstavnikih modela Golf R tudi pri novincu moč turbomotorja na cesto prenaša stalni štirikolesni pogon, in sicer najnovejša izvedba sistema 4MOTION s sklopko Haldex 5. generacije.

Za popolno dinamiko poleg tega poskrbijo novo zasnovano športno podvozje (nižje za 20 mm), novo progresivno krmiljenje in – za vožnjo po dirkalni stezi – sistem ESC Sport, ki ga je tokrat prvič mogoče v celoti izključiti. K opcijskim vrhuncem ponudbe sodi še izpopolnjeno dinamično uravnavanje podvozja (DCC), vključno z možnostjo izbire voznega profila v novem dirkalnem načinu “Race”.

Golf R z ročnim menjalnikom od 0 do 100 km/h pospeši v le 5,1 sekunde (predhodnik: 5,7 sekunde), z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) pa za enak pospešek potrebuje 4,9 sekunde. Elektronsko omejena največja hitrost znaša 250 km/h. Kljub izjemno dinamičnim voznim zmogljivostim in z dodatno močjo 22 kW (30 KM) se je poraba goriva novega Golfa R v primerjavi s porabo goriva njegovega predhodnika zmanjšala z 8,5 na le 7,1 l/100 km. Zmanjšale so se tudi emisije CO2, in sicer iz 199 na 165 g/km.

Golf R, ki je opremljen s sistemom start-stop in sistemom za rekuperacijo, najvarčnejšo vožnjo dosega v kombinaciji z opcijskim 6-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG). Normirana poraba v tem primeru znaša 6,9 l/100 km (159 g CO2 na km). V primerjavi s predhodnikom, opremljenim z menjalnikom DSG (8,4 l/100 km), novi Golf R za 100 km poti porabi 1,5 l oz. 18 odstotkov manj goriva.

Novi model je opremljen z bogato paleto individualiziranih in ekskluzivnih elementov. Poleg posebno oblikovanih odbijačev, stranskih pragov in 18-palčnih aluminijastih platišč novemu Golfu R pečat suverenega športnega vozila dajejo še serijska biksenonska žarometa z novo zasnovo dnevnih LED-luči (v dvojnem U-dizajnu), temnordeče zadnje LED-luči ali dvodelni izpušni sistem s štirimi kromiranimi izpušnimi cevmi.

Notranjost najnovejšega Golfa se ponaša s športnimi sedeži, ki so oblečeni v prevleke iz kombinacije tkanine in alkantare, s 3-krakim usnjenim športnim volanom, ambientno osvetlitvijo, avtomatsko klimatsko napravo ter radiem s CD-predvajalnikom in zaslonom na dotik.

Najzmogljivejši in najvarčnejši Golf R doslej bo kupcem na voljo v zadnjem četrtletju, in sicer kot dvo- in štirivratna različica. Cena osnovnega modela v Nemčiji: od 38.325 EUR.