Žirija Automotive Brand Contest je ob otvoritvi mednarodne avtomobilske razstave v Frankfurtu družbi Renault podelila pet nagrad. Clio, Captur in ZOE so prejeli nagrado za zunanje oblikovanje, konceptno vozilo Alpine A110-50 v kategoriji »koncepti«, razstavni prostor Renaulta pa je po nagradi Red Dot prejel že drugo priznanje za oblikovanje sejemskega prostora.

Deseti september se bo v zgodovino Renaulta zapisal kot pomembni mejnik, saj je med slovesno večerno prireditvijo nemški odbor za oblikovanje Renaultu podelil kar 5 prestižnih nagrad. Zmagovalce je izbrala 10-članska žirija, sestavljena iz neodvisnih članov, ki so vsi strokovnjaki za oblikovanje. S svojim izborom so potrdili pravilnost Renaultove odločitve za novo identiteto blagovne znamke, katere najopaznejši element je velik Renaultov logotip na nosu novih vozil. Z nagrado za konceptno vozilo je bila odlikovano vozilo Alpine A110-50, oblikovano v spomin na 50-letnico legendarne Alpine A110. Nagrajeni novi Renaultov oblikovalski koncept za sejemske predstavitve je opazen že od daleč, saj je sestavljen iz nezgrešljivih »grbin« in premikajočih se svetlečih krogel na stropu. Cilj te izvedbe je bil pričarati na razstavnem prostoru gibanje in dinamičnost.

»Automotive Brand Contest« je vodilna nagrada nemškega odbora za oblikovanje, ki ga je leta 1953 ustanovil nemški parlament z namenom okrepitve oblikovalske stroke v nemški industriji.