Limuzina Volvo S80 si je prislužil priznanje 2014 Top Safety Pick+ ameriškega inštituta za varnost IIHS. Predtem so prejeli Volvo S60, XC60 in XC90 nagrado 2013 Top Safety Pick+, ko je IIHS dodal leta 2012 test čelnih trkov ob oviro (small overlap test).

Rezultati Volva S80 za Top Safety Pick vključujejo dobro predstavo v testu čelnih trkov ob oviro (small overlap front test), ki prikaže, kaj se zgodi, ko sprednji kot vozila trešči v drugo vozilo ali predmet, kot je drevo ali drog – kar je zelo pogosta situacija prometnih nesreč. V testu 25 % sprednjega dela voznikove strani trešči v približno 1,5 metra visoko oviro pri 64 km/h.

Patentirana varnostna kletka

»Naša varnostna kletka se ponaša z robustnim dizajnom z mešanico različnih kakovosti jekla. Novi IIHS testni program potrjuje izjemno odpornost na trke te patentirane rešitve. Podobne mešanice kakovosti jekla so uporabljene v vseh trenutnih modelih Volvo; tehnologija pa bo še dodatno izpopolnjena v prihajajočih modelih z našo platformo SPA (Scalable Product Architecture)«, pojasni Thomas Broberg, višji varnostni svetovalec pri Volvo Car Group.

»Nagrada IIHS-a Top Safety Pick+ poudarja trajnost našega vodstva na področju varnosti. Približujemo se našemu cilju, da do leta 2020 ne bi bil nihče poškodovan ali smrtna žrtev v novem vozilu Volvo. Naša dolgoročna vizija je, da se avtomobili ne bi niti zaleteli,« doda Thomas Broberg.

Ocena 2014 vključuje tudi preprečitev trčenj

Od 2014 bo IIHS predstavil novi testni program, ki ocenjuje predstavo sistemov za preprečitev čelnih trčenj. Ocenitev je vključena v oceno inštituta 2014 Top Safety Pick+. To pomeni, da bodo Volvo S60, XC60 in S80, ki so na voljo s sistemi City Safety, opozarjanje pred trčenji s popolnoma samodejnim zaviranjem in Zaznavanje pešcev, med modeli avtomobilov z oceno 2014 Top Safety Pick+.

»Pozdravljamo dejstvo, da je večina ocenjevalnih inštitutov pričela z integracijo tehnologij za izogibanje trčenjem v njihove testne programe. To strankam nudi boljši vpogled v prednosti sistemov s samodejnim zaviranjem, kar bo popeljalo implementacijo teh tehnologij skozi floto vozil,« zaključi Thomas Broberg.