Po treh letih obstoja ključne igralke v teatru je Romeo torej dobil novo Julijo! Alfa Romeo je predstavila »novo« Giulietto. Za modelno leto 2014 so ji namenili prenovljen slog, nove motorje in več tehnoloških vsebin. Prenovo Giuliette označujejo kot sintezo tehnologije, športnosti in elegance.

Prenova zunanjosti obsega predvsem prednji del z novimi žarometi s temnim ozadjem in LED dnevnimi lučmi, nov je izgled meglenk (kromirane obrobe) ter, seveda, nova je oblika trikotne maske, ki za najbolj natančne opazovalce sedaj nima več kromirane zgornje prečke! Nove so tudi tri barve karoserije ter 16-, 17- in 18-palčna platišča.

IMG_1090

Bolj korenite, predvsem pa opazne so spremembe v notranjosti. Volanski obroč ima (razen v osnovni stopnji opreme) stiliziran trikotnik, izginila so avio stikala, zaslon (na dotik) infotelematskega sistema Uconnect pa je sedaj serijski v vseh nivojih oprem. V osnovni sicer »le« 5-palčni, za doplačilo pa tudi 6,5-palčni in v kombinaciji z navigacijo (Garminovo). V slednjem primeru tudi ni več CD enote, nadomešča pa jo reža za SD kartico. Lahko bi rekli, da je voznikovo delovno okolje precej prijaznejše.

Novo obliko so dobili sedeži, ki imajo sedaj več bočnega oprijema, izstopajo pa tudi z izrazitim naklonom sedelnega dela (antipodmorniški efekt). Nova so oblazinjenja, vključno z alkantaro ali usnjem, tudi ogrevanim. Poleg vse možne elektronske opreme (ABS, EBD, VDC, ASR, HBA, MSR, CBC, DST, Electronic Q2) za varnost potnikov skrbi šest varnostnih blazin, sedme, kolenske pa menda na potrebujejo zaradi konstrukcije volanskega mehanizma, ki ni nevaren za kolena voznika. Mimogrede, volanski električni pogon temelji na »dual pinion servo mehanizmu«, ki ima vse elemente skoncentrirane na enem mestu, nad zobato letvijo. Prenos z volanskega obroča je neposredno povezan z zobato letvijo, tako, da ima voznik lahko odlično povratno informacijo, elektromotor pa deluje le po potrebi, oziroma po navodilih tipal. Enak sistem je tudi v modelu 4C, le brez elektro pomoči. Na podvozju so izboljšali blaženje, potrudili pa so se tudi pri zvočni izolaciji notranjosti.

IMG_1104

Giulietta modelnega leta 2014 je na voljo s petimi nivoji opreme (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive in Quadrifoglio Verde), s tem, da bo paket Exclusive na voljo nekaj kasneje, Quadrifoglio Verde pa je rezerviran le za najmočnejši motor 1750 TBi. V pripravi je tudi različica na plin (LPG).

Različica Progression predstavlja idealno izbiro za tiste, ki iščejo več udobja v kabini. Največ udobja in tehnologije ponujajo različice Exclusive, vrh ponudbe pa predstavlja Giulietta 1750 TBi 16v s 177 kW (240 KM) Quadrifoglio Verde. Na voljo so tudi številni paketi dodatne opreme (Style, Visibility, Comfort, Lusso, Premium, Business, Sport in QV Sportiva), ki so namenjeni dodatni prilagoditvi posameznega avtomobila.

Motorno paleto sestavljajo štiri bencinske različice (1,4 TB; 1750 TBi) in tri dizelske (1,6 ali 2,0 JTDm). Menjalniki so v osnovi ročni, v nekaterih primerih pa tudi dvosklopčni TCT z možnostjo samodejnega ali sekvenčnega (ročnega) pretikanja.

Vsi motorji so izboljšani v smislu manjše porabe goriva pri enakih ali celo boljših zmogljivostih. Tehnološka posebnost je seveda motor 1750 TBi, povzet iz modela 4C. Bistvene novosti so aluminijasti blok motorja, manj notranjega trenja, popolnoma zvezno prilagajanje krmiljenja ventilov (namesto EGR), povečan tlak vbrizga goriva (200 bar), elektronsko krmiljenje temperature hladilne tekočine… Deklarirana povprečna poraba goriva je 7 litrov na 100 km!

Cenik se prične z bencinskim 1,4 TB 16v 105 Impression pri  15.950 evrih, prvi dizel je na voljo za 17.350 evrov (1,6 JTDm 16v Impression), dvolitrski JTDm je 21.430, najdražja Giulietta QV pa stane 26.500 evrov.