Po nekaj letih se CLS predstavlja z osveženo zunanjo podobo, ki spominja na mlajšega družinskega člana CLA. Mogočno sprednji del krasijo nov odbijač, zajetna maska ter povsem novi Multibeam LED žarometi. Posebnost teh je, da jih sestavlja 24 samostojnih ledic, ki svetilnost prilagajajo glede na razmere na cesti. Senzorji v sodelovanju s posebno kamero kar stokrat na sekundo uravnavajo svetilnost le teh.

V notranjosti so prisotni novi materiali in daljši spisek dodatne opreme. Na vrh armaturne plošče se je preselil 8-palčni osrednji zaslon, nov je še trikraki volan. Za pogon bodo skrbeli samo Euro6 motorji. Izbor dizelskih motorjev bo sestavljen iz 2,1-litrske štirivaljnega turbodizla BlueTec s 125 kW (CLS 220 CDI) in 150 kW (CLS 250 CDI), na voljo bo še trilitrski dizel s 190 kW (CLS 350 CDI), medtem ko bencinski CLS 400 nadomešča dosedanjega CLS 350 CGI (3,5-litrski twinturbo motor z 245 kW). V ponudbi ostaja CLS 500 s 300 kilovati moči in AMG-jeva 5,5-litrska V8 zverina s 409 kW ter 430 kW. Skoraj pri vseh naštetih je možno izbrati devetstopenjski 9G-Tronic  samodejni menjalnik.

Osvežitev je doletela tudi karavansko različico CLS Shooting Brake. Vozili v prodajo pripeljeta še pred koncem poletja.

mercedes-benz-cls-wagon-rear

2015-Mercedes-CLS-Facelift-8