Iz Stuttgarta prihaja še z drznejšim dizajnom, večjo učinkovitostjo in še bogatejšo serijsko opremo: to so ključne lastnosti novega Porscheja Cayenne. K nam prihaja predvidoma oktobra, slovenske cene še niso znane, v Nemčiji pa bo osnovni model stal okoli 67.000 evrov.

Kot športni avtomobil med kompaktnimi terenskimi vozili (SUV) poleg petih sedežev ter bogate in izjemno kakovostne opreme nudi predvsem veliko prostora za obilo užitkov v vožnji. Prepriča tudi z močnimi motorji in značilnim Porschejevim dizajnom. Nova generacija Cayenna bo sprva na trgu na voljo v petih izvedbah: Cayenne S, Cayenne Turbo, Cayenne Diesel, Cayenne S Diesel in – kot svetovna premiera – Cayenne S E-Hybrid -prvi priključni hibrid v segmentu prestižnih kompaktnih terenskih vozil (SUV). Novi model ima litij-ionsko baterijo s kapaciteto 10,9 kWh, ki glede na način vožnje in topografijo omogoča, da prevozite od 18 do 36 km izključno z električnim pogonom. Moč elektromotorja se je več kot podvojila – s 34 kW (47 KM) na 70 kW (95 KM). Skupna poraba zdaj znaša 3,4 l/100 km (79 g/km CO2). Kombinirana moč trilitrskega kompresorskega motorja V6 (245 kW/333 KM) in elektromotorja (70 kW/95 KM) znaša 306 kW (416 KM) pri 5.500 vrt./min, skupni navor pa znaša 590 Nm pri 1.250 do 4.000 vrt./min. Porsche je tako edini avtomobilski proizvajalec na svetu, ki ima skupaj z modeloma Panamera S E-Hybrid in 918 Spyder v ponudbi kar tri priključne hibride. Vsi motorji za model Cayenne v primerjavi s predhodnimi izvedbami dosegajo večjo moč ob zmanjšani porabi goriva. Novost je 3,6-litrski motor V6 biturbo za Cayenne S, ki ga je v celoti razvil Porsche. Je še en primer, kako zmanjšanje gibne prostornine in zmanjšano število valjev ne vplivata na ključne vrednosti. Je namreč zamenjava za motor V8. Agregat po novem evropskem voznem ciklusu porabi med 9,5 in 9,8 l/100 km (223–229 g/km CO2), en liter manj kot dosedanji motor V8. Motor V6 biturbo razvije največjo moč 309 kW (420 KM) pri 6000 vrt./min. – kar je dodatnih 15 kW/20 KM. Navor znaša 550 Nm pri 1.350 do 4.500 vrt./min. (dodatnih 50 Nm). Relativna moč motorja se je tako z 61 kW (83 KM) na liter gibne prostornine povečala na 86 kW (117 KM) oz. za približno 40 odstotkov. Cayenne S s serijskim 8-stopenjskim menjalnikom Tiptronic S pospeši od 0 do 100 km/h v le 5,5 sekunde (5,4 sekunde z opcijsko opremo Sport-Chrono). To je 0,4 sekunde hitreje kot pri prejšnjemu modelu Cayenne S. Največja hitrost zdaj znaša 259 km/h (1 km/h več).

Cayenne S E-Hybrid Interieur

Cayenne je Porschejeva edinstvena zgodba o uspehu. Leta 2002 je Porsche predstavil prvo generacijo tega vozila, s katerim je uresničil idejo športnega avtomobila v segmentu kompaktnih terencev in tako na tem področju postavil povsem nove standarde. Prodaja je presegla vsa pričakovanja: izdelanih je bilo več kot 276.000 vozil prve generacije (od 2002 do 2010), do danes pa so prodali tudi že več kot 303.000 vozil druge generacije, ki je bila predstavljena leta 2010. Tako Cayenne ne spodbuja le dobičkonosne rasti družbe Porsche, pač pa ustvarja tudi stabilno gospodarsko osnovo za investicije v prihodnje generacije športnih avtomobilov.