Pri Oplu pravijo, da se slovenski trg po nekaj letih zatišja prebuja in da bi prav zaradi tega lahko še letos prodali nekaj deset novih Vivarov, prihodnje leto pa kar 400.

Skupni trg teh dostavnikov naj bi ob koncu letošnjega štel okrog 1800 vozil. Največji kolač si vzame Volkswagen, na drugem mestu je Renault, medtem ko se na tretjem mestu držijo Oplovci. In tam želijo tudi ostati. O novem Vivaru ne moremo kaj dosti izumljati, saj so vse pred mesecem povedali pri Renaultu. Izdelka sta namreč na las podobna. Tudi Vivaro je na voljo kot furgon, kombi, šasija z dvojno kabina in gola šasija s kabino za različne predelave. Ko gre govora o dimenzijah, je kupcem dostopen v dveh dolžinah in dveh višinah (L1H1, L2H2, L1H2, L2H2), obe izvedbi pa sta za 216 mm daljši v primerjavi s prejšnjo generacijo.

Tudi ti za pogon uporabljajo v osnovi 1,6-litrski dizel, v štirih verzijah. Osnovo predstavlja 1.6 CDTI s 66 kW, sledi mu 1.6 CDTI s 85 kW, najbolje prodajan bo po vsej verjetnosti 1.6 BiTurbo CDTI z 88 kW, ki ima tovarniško tudi najnižjo tovarniško porabo (5,9 l/100 km), medtem ko vrh ponudbe predstavlja 1.6 BiTurbo CDTI s 103 kW. Vsi motorji so povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Vivaro je prijazen tudi za voznika. Tako pri Renaultu in Oplu so se potrudili, da je delovno okolje prijazno za voznika, funkcionalno in udobno. Omeniti velja inovativen sistem Opel IntelliLink z integracijo funkcij pametnega telefona v vozilo, 7-palčni visokoresolucijski barvni zaslon z upravljanjem na dotik, delovanje telefona in pretočnih avdio vsebin preko povezave Bluetooth, posodobitev podatkovne baze zemljevidov preko USB priključka, veliko uporabnih odlagalnih mest in kopico sodobnih sistemov za pomoč pri vožnji kot so tempomat z omejitvijo hitrosti, kamere zadaj, samodejna klimatske naprava ter sistem odklepanja in zagona motorja brez ključa Open & Start.

Kaj pa cene? Malce dražji od Renault Trafica in cenejši od Volkswagen Transporterja. Najosnovnejši furgon stane 21.173€, najcenejši potniški Vivaro 8+1 pa 26.657€.

2014 10 28_Novi-Opel-Vivaro-1