Na južno stran Alp je zapeljal novi športni terenec znamke Jeep. Cherokee na pustolovce stavi z modernim videzom, udobjem dnevne sobe ter s zahtevnim štirikolesnim pogonom, ki je kos blatu in skalam.

Prve kilometre z novim Cherokeejem smo nabirali na Krvavcu, kjer se je odlično obnesel v danih razmerah (dež, blato). Kljub sodobnim oblikovalnim smernicam je terenec zadržal nekaj prepoznavnih elementov legendarnega Willisa. Maska s sedmimi režami, poudarjeni blatniki ter kratki previsi.

V notranjosti so nas po nekaj kilometrih prepričali udobni sedeži, ni manjkal niti multimedijski sistem Uconnect z osrednjim 8,4-palčnim zaslonom na dotik (na voljo v bogatejših paketih opreme), nova je tudi nastavljiva instrumentna plošča s 3,5- ali 7-palčnim potovalnim računalnikom s TFT zaslonom, ki je oblikovana v stilu orlovih kril. Tipično ameriško. Omembe vreden je tudi velik prtljažnik in sedeži v drugi vrsti  (deljivi v razmerju 60:40), ki jih je mogoče premikati po dolžini.

Na slovenskemu trgu bo Cherokee na voljo s tremi motorji. Bencinski 3,2-litrski V6 Penastarjev motor, ki razvija 200 kW (272 KM) in dva dvolitrska stroja iz Alfe Giuliette, ki so ju malenkostno preuredili in pripravili na Euro6 preskok. Štirivaljnik za zdaj ostaja pod oznako Euro5 in bo na voljo v dveh izvedbah. V 103  in 125 kilovatni izvedbi. V šibkejši različici je ta na voljo s pogonom na sprednja kolesa in šeststopenjskim menjalnikom, medtem ko je “170-konjska” kombinacija vezana na 4×4 pogon in devetstopenjski samodejni menjalnik. Tudi pri štirikolesnem pogonu ima kupec na izbiro tri možnosti. Enostopenjski in povsem elektronsko nadzorovani Jeep Active Drive I, dvostopenjski Jeep Active Drive II z vektoriranjem navora in reduktorjem ter Jeep Active Drive Lock z vsemi funkcijami pogona Jeep Active Drive II, ki sta jim dodana še zapora zadnjega diferenciala in nadzorni sistem Selec-Terrain (na voljo samo pri modelih Trailhawk).

Avto je na voljo s paketi opreme Longitude, Limited in Trailhawk, ki je na voljo zgolj z bencinskim šestvaljnikom. Longitude ponuja visoko raven funkcionalnosti in udobja, ki ga Limited nadgradi z ekskluzivnejšo opremo in tehnološkimi rešitvami, Trailhawk s prepoznavno in drzno obliko pa ponuja standardno dvignjeno vzmetenje in posebno terensko opremo. Najosnovnejši Cherokee stane 29.990€, 125 kilovatni Cherokee z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom nosi ceno 45.990€, za dodatnih 7 tisoč evrov pa lahko kupci iz salona odpeljejo najzmogljivejšega Cherokeeja.

jeep 2

jeep 3

jeep 4

jeep 5