V Los Angelesu so predstavili zasnovo Golfa s pogonom na vodikove gorivne celice. Kot gorivo prihodnosti se v gorivni celici vodik in kisik spojita v vodo. Pri tem “hladnem” zgorevanju se sprošča energija – pogonska energija za brezemisijski vrteči se elektromotor. Golf Variant HyMotion, ki je gnan na sprednji kolesni par, pospeši od 0 do 100 km/h v 10,0 sekunde. Vodik ima varno shranjen v štirih visokotehnoloških rezervoarjih iz ogljikovih vlaken, ki so nameščeni pod dnom vozila. Ti rezervoarji omogočajo akcijski radij 500 kilometrov. Ponovno polnjenje goriva traja samo tri minute.

Osrednje pogonske komponente za Golf Variant HyMotion so razvili v Nemčiji v Volkswagnovem koncernskem raziskovalnem oddelku. Sistem gorivne celice, ki so ga zasnovali v Volkswagnovem tehnološkem centru za električno trakcijo, razvije pogonsko moč 100 kW. Konceptno vozilo je poleg tega opremljeno z litij-ionsko visokonapetostno baterijo, ki se uporablja za shranjevanje kinetične energije, pridobljene pri zaviranju (z rekuperacijo), za podporo gorivni celici v fazi zagona in za bolj dinamične maksimalne pospeške. Gorivna celica in baterija poganjata elektromotor; gre za prilagojeni elektromotor iz e-Golfa.

Konstrukcijska osnova za ta inovativni avtomobil je prečni modularni sistem (MQB), ki ga je razvil Volkswagen in se uporablja v celotnem koncernu. Aktualni Golf s kompaktnim zadkom in novi Golf Variant sta po zaslugi platforme MQB prva avtomobilska serija na svetu, ki jo je mogoče realizirati z vsemi obstoječimi vrstami pogonov.