Mercedes je z razredom B ciljal na mlade družine. Na tiste kupce, ki jim je precej bolj športno oblikovani novi A ni več povsem ustrezal. Želeli so pritegniti tudi kupce, ki prej o tej znamki niso niti razmišljali. Zato so ga tudi cenovno ugodno pozicionirali. In postal je prodajna uspešnica in nekakšen prodajni paradni konj.

Prenovljena druga generacija razreda B prinaša v razred kompaktnih vozil številne inovacije in postavlja varnostne standarde v svojem razredu. V zadnjih treh letih so v Sloveniji prodali prek 1000 vozil, globalno pa kar 350.000. Na kupce cilja z novimi tehnologijami, prilagodljivo in kakovostno notranjostjo ter varčnimi motorji. Po novem bo razred B na voljo tudi v povsem električni različici.

Kot je za prenovo običajno so prenovljene luči in maska, zadaj so na novo uokvirili izpušni sistem, znotraj pa  dodali nove prikazovalnike in poskrbeli za zadnjo tehnologijo povezljivosti s svetom. Prenova v notranjosti poudarja premium kakovost razreda B. Tokrat je avtomobil še bolj ekskluziven in kupcu daje še več možnosti za individualizacijo vozila. Nov je informacijski prikazovalnik, ki ima sedaj večjo diagonalo 20,3 cm (8 palcev). Na voljo je 12 barv ambientalne osvetlitve prostora, ki omogoča ustvarjanje unikatnega razpoloženja v potniški kabini. Prenovljena je tudi paleta linije in paketov opreme. Ti so trije: Style, Urban in po novem tudi AMG line. Vsak ima nekaj značilnih notranjih in zunanjih posebnosti. Paketi Night, Exclusive in AMG Exclusive zagotavljajo kupcu večjo individualizacijo vozila. Na željo je dobavljiv tudi sistem KEYLES-GO, ki omogoča prostoročni zagon vozila z elektronskim ključem.

IMG_9357

Ob predstavitvi leta 2011 je razred B na novo opredelil raven varnosti v kompaktnem razredu vozil z asistenčnimi sistemi, ki so postali del standardne opreme. Uradni statistični podatki v Nemčiji kažejo, da se je število resnih trčenj v primerjavi s prvo generacijo zmanjšalo za kar 14 odstotkov. K temu veliko pripomore tudi sisitem COLLISION PREVENTION ASSIST, ki je del serijske opreme. Ta sistem temelji na radarju, ki nadzira stanje pred vozilom. Voznika opozarja na možnost naleta tako vizualno, kot v skrajnem primeru tudi z zvočnim signalom. V primeru zaviranja se vozil odzove s polno zavorno močjo in prepreči nesrečo. Prenovljeni razred B prihaja tokrat z nadgrajenim sistemom COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, ki vsebuje tudi avtonomno samodejno zaviranje. To se aktivira v primeru, da voznik ne reagira in bi lahko prišlo do nesreče.

Širok izbor motorjev (bencinski 180, 200, 220, 250 / 90 do 155 kW; dizelski CDI 160, 180, 200, 220 / 66 do 130 kW) z izjemno nizkimi izpusti CO2 in porabo goriva od 3,6 – 5 l / 100 km je podkrepljen še z dvema alternativnima oblikama pogona: B 200 Natural Gas Drive in električna različica razreda B. Na voljo sta tudi z opcijskim štirikolesnim pogonom 4Matic, tako kot nekateri drugi modeli. Medtem, ko predvidevajo, da za pogonom na zemeljski plin (še) ne bo posebnega interesa, pa resno razmišljajo o električni različici (februar 2015). Predelava razreda B namreč temelji na modelu, ki je zadržal vse svoje prednosti, dodali so le električni pogon. B Electric Drive uporablja modularni koncept vozila Energy Space, ki ima pod potniško kabino prostor za litij-ionsko baterijo. Zaradi tega načina je model s petimi sedeži popolnoma ohranil prtljažni prostor in svojo prvotno namembnost. Tudi s koeficientom zračnega upora 0,24 je Sports Tourer še vedno vzor v svojem razredu.

V letu 2015 naj bi v Sloveniji prodali 300 teh novih vozil, najbolj iskan pa naj bi bil model s srednjo stopnjo opreme Urban. Za osnovnega »Mercedesa« B bo treba odšteti 23.450 evrov, za najdražjega (s štirikolesnim pogonom) pa 34.330 evrov.