Revolucionarnih sprememb ni. Gre le za osvežitev modela, ki je v dobrih treh letih na slovenskih tleh prepričal prek 700 kupcev. Generacija Q modelov pa na splošno postaja vse bolj popularna in v naslednjih treh letih lahko pričakujemo še dva nova modela iz te družine. Kako priljubljena je družina urbanih terencev pa govorijo tudi številke. Prodaja modelov Q namreč predstavlja kar 40 odstotkov vseh prodanih Audijev.

Audi Q3 je doživel kozmetične popravke odbijačev in pragov, nova sta žarometa, ki (serijsko) svetita v ksenon plus tehniki, doplačilno pa lahko tudi v LED tehnologiji. Takrat so tudi zadnje luči opremljene z LED svetili in novimi dinamičnimi smerniki. V notranjosti je nekaj sprememb na dekorativnih elementih v videzu aluminija, spremenjena pa so tudi nekatera stikala. Ampak nič drastičnega. Polico v prtljažniku je sedaj nadomestilo zložljivo rolo pokrivalo, vrata pa po novem lahko zapira in odpira tudi elektrika.

Audi Q3 poganja šest motorjev. Pravzaprav v bistvu le dva: 1,4 in 2,0; v več različicah seveda. Trije štirivaljni TFSI in trije štirivaljni TDI motorji z oznako clean diesel se odlikujejo po večji moči in hkrati tudi po nižji porabi goriva. Razpon moči sega od 88 kW (120 KM) do 162 kW (220 KM). Vsi agregati imajo turbopolnilnik in neposredno vbrizgavanje goriva ter izpolnjujejo zahteve izpušnega normativa Euro 6. Na znižanje porabe in emisij CO2 med drugim vpliva tudi Audijeva tehnologija izklopa valjev (ang. cylinder on demand oz. COD). Motorja 1.4 TFSI COD in 2.0 TDI se zaradi svoje učinkovitosti ponašata tudi z oznako “Audi ultra”.

Na novo je uglašeno tudi podvozje in sicer tako, da nudi še več udobja med vožnjo. Sistem Audi drive select vozniku omogoča, da nastavitve tehničnih komponent prilagodi svojim osebnim željam, npr. nastavitev opcijskih prilagodljivih blažilnikov. Platišča so na voljo v 16- do 20-palčnih izvedbah, opcijsko pa je na voljo tudi asistenca za nadzorovani spust.

Prenova Audija Q3 prinaša tudi prenovljene pakete opreme, Sport in Design. Paket Style, ki na nek način nadomešča dosedanji paket Bussiness pa je sedaj še bogatejši in predstavlja optimalno izbiro glede na ceno. Sicer pa je osnovno vozilo z bencinskim motorjem na voljo za 30.700 evrov, osnovni dizelski model pa za 30.900. Najdražji na CENIKU je trenutno Q3 2.0, TDI Quattro Design za  41.320 evrov. Letos naj bi prodali okoli 280 avtomobilov, v veliki večini dizelskih različic, predvidoma tudi 40 odstotkov takih s štirikolesnim pogonom Quattro. Za najzahtevnejše pa v drugi polovici leta prihaja tudi model RS s petvaljnim bencinskim motorjem, po novem z močjo 250 kW.