Prvi avtomobil z imenom C4 so pri Citroënu naredili že leta 1928 in jih do leta 1932 prodali 121.000. Leta 2004 so ime obudili, nato do leta 2010 prodali 2,4 milijona »c-štiric«, nadaljevali z drugo generacijo s 450.000 primerki in jo sedaj prenovili. Sicer pa je Citroën v svoji zgodovini skupno prodal prek 50 milijonov vseh avtomobilov.

Lani so v Sloveniji prodali 565 Citroënovih »c-štiric«, letos do prenove pa še 45. Novosti tokrat ni prav veliko, so pa vidne predvsem v obliki novih žarometov in nekaj več eklektronike (zaslon na dotik) v notranjosti. Nekaj je novega oblazinjenja in dve barvi zunanjosti. Seveda so ob vsaki taki prenovi posodobljeni tudi motorji, predvsem  v smislu varčnosti in učinkovitosti.

Osvežitev C4 tako prinaša prednja žarometa  z vgrajenimi LED dnevnimi lučmi, zadnje luči pa so dobile globinski, oziroma 3D učinek. C4 se še vedno lahko pohvali z veliko steklenimi površinami, vključno s stekleno panoramsko streho, prostornim prtljažnikom (408 do 1180 litrov), dobršno mero udobja in pomagali kot so na primer pomoč pri speljevanju na klancu ali opozorilo na dogajanje v mrtvem kotu. V osnovnem paketu opreme velikega zaslona na dotik sicer še ni, zato pa prek njega lahko v višjih nivojih upravljamo vse glavne funkcije in nastavitve v avtomobilu (od navigacije, radia, telefona…). Za vzpostavljanje internetne povezave skrbi enota Citroën Connect Box. Mimogrede, spremenili so tudi nazive opremskih paketov: Live, Feel Edition, Shine.

Za dobro počutje v notranjosti poleg prostornosti in dobrih voznih lastnosti poskrbijo dobra zvočna izolacija, udobni sedeži, masažni prednji sedeži in velika panoramska steklena streha z električno pomičnim senčnikom.

IMG_3134

Za užitke v vožnji in nižjo porabo goriva skrbijo motorji zadnje generacije. Med bencinskimi motorji so na voljo trivaljniki PureTech, med dizelskimi pa motorji BlueHDi, od katerih vsi izpolnjujejo zahteve ekološkega predpisa Euro 6. V povezavi s tehnologijo Stop & Start in ob uporabi gum z zelo nizkim kotalnim uporom obljubljajo nizko porabo goriva: od 3,3 l/100 km oziroma 86 g CO2 pri motorju BlueHDi 100 S&S BVM in 4,8 l/100 km oziroma 110 g CO2 pri motorju PureTech 130 S&S EAT6. Na voljo so tudi novi samodejni menjalniki EAT6.

S cenovno politiko je tako, da so novi modeli (lahko) za nekaj stotakov dražji, vendar tudi nekaj bogatejši z opremo. Osnovni bencinski C4 (Live VTi 95) tako stane 16.570 evrov, osnovni dizelski model pa 18.710. (glej CENIK). Z raznimi popusti in načini financiranja pa je lahko »naj-prodajani« C4 vaš tudi že za 12.990 evrov. Splača se torej malo pobrskati po ponudbi!