Pred 20 leti so pri Toyoti spremenili avtomobilski svet s prvo generacijo modela RAV4, ki je bil pionir avtomobilskega razreda C-SUV.

Novi hibridni RAV4 s štirikolesnim pogonom (AWD) predstavlja naslednjo dimenzijo Toyotinega koncepta vožnje s hibridno tehnologijo. S kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja, hibridne enote in dodatnega elektromotorja, ki poganja zadnji par koles, prinaša novi model hibridno moč v paleto modela RAV4.

Razkritje hibridne različice sovpada s predstavitvijo novega RAV4, ki se ponaša s prenovljeno zunanjostjo, izboljšano notranjostjo in višjo ravnjo tehnološke ter varnostne opreme. S prenovljenim sprednjim delom novi RAV4 bolj izstopa na cesti, opremljen pa je tudi z diodnima žarometoma (LED). Z novima pragovoma sta bočni liniji vozila videti bolj gladko tekoči. Prenovljen sklop zadnjih luči daje vtis prefinjenosti, nova obliko imata odbijača.

V notranjosti so novi kombiniranimi merilniki z barvnim zaslonom TFT. Raven tehnološke opreme so zvišali z novim prikazovalnikom 360-stopinjskega panoramskega pogleda. Ta sistem lahko prikaže ovire, ki bi bile v mrtvih kotih pri tradicionalnih zadnji ali sprednji kameri, in pomaga vozniku pri manevriranju prek 360-stopinjskega prikaza okolice vozila v živo.

Toyota_Rav4_Hybrid wp2

Tudi varnostni paket novega RAV4 je deležen precejšnje nadgradnje po zaslugi sistema Toyota Safety Sense. Poleg sistema za zaznavanje nevarnosti trčenja (PCS), sistema opozarjanja na zapustitev voznega pasu (LDA), sistema samodejnega izklopa/vklopa žarometov z dolgim snopom (AHB) in sistema za zaznavanje prometnih znakov (RSA), ki bodo naslednji mesec predstavljeni z novima Aurisom in Avensisom, je novi RAV4 opremljen tudi z radarskim tempomatom (ACC) in sistemom za zaznavanje nevarnosti trčenja (PCS) z dvema pomembnima izboljšavama. Potencialnim trčenjem z vozili se skuša sistem PCS izogniti tako, da deluje pri večjem razponu relativne hitrosti med 10 km/h in največjo hitrostjo vozila, hitrost pa lahko zmanjša za približno 40 km/h. Sistem lahko zazna tudi potencialna trčenja s pešci, v primeru katerih samodejno zavira pri relativnih hitrostih med 10 in 80 km/h, hitrost vozila pa lahko zmanjša za približno 30 km/h2

Novi RAV4 bo na voljo od decembra, medtem ko bo novi hibridni RAV4 s štirikolesnim pogonom v evropske avtosalone zapeljal v začetku leta 2016.