Ulični volk.

Južno Korejski terenec je z novo generacijo dobil celovito spremenjeno zunanjo obliko, kvalitetno izdelano notranjost, izboljšane komponente podvozja in zvrhano vrečo varnostnih ter zabavnih pripomočkov.

Sorento je zrasel v dolžino za 87 mm ter ima sedaj daljši razpon med osema, ki znaša 2780 mm. Kupci lahko izbirajo med pet ali sedem sedežno izvedbo. Prtljažnik v osnovni formaciji meri 660 litrov in ga lahko povečamo na 1732 litrov. Soretno ponuja še zanimive rešitve, kot so električni pomik prtljažnih vrat, vzdolžni pomik druge vrste in ravno prtljažno dno, ob zloženih sedežih.

S tehničnega vidika so Korejci naredili so korak naprej pri zvočni izolaciji vozila, varnostnih tehnologijah in vozni dinamiki. Inženirji so ojačali vzmetenje, dodali električni servo volan in celoto odlično uglasili, o čemer sem se lahko prepričal na današnji krajši vožnji. Med drugim je Sorento zmožen sam parkirati, na voljo ima 4 kamere za 360 stopinjski nadzor, ima električno parkirno zavoro, izbiro načina vožnje in možnost 6 ali 7-palčnega zaslona na dotik.

Bogat je tudi spisek aktivne varnostne opreme. Sorento ima vgrajen prilagodljivi pametni tempomat – ASCC (Adaptive Smart Cruise Control), sistem za opozarjanje v primeru menjave voznega pasu – LDWS (Lane Departure Warning System), ki oddaja zvočno opozorilo v primeru menjave voznega pasu brez uporabe smernikov, zaznava mrtve kote – BSD (Blind-Spot Detection), ki z vizualnim opozorilom v stranskem ogledalu opozarja, če se kakšno vozilo nahaja v voznikovem mrtvem kotu, opozarja v primeru premikanja drugih vozil za njim – RCTA (Rear Cross-Traffic Alert), kot opozorilo v primeru, da se za Sorentom na parkirišču premikajo druga vozila ter opozarja na hitrostne omejitve – SLIF (Speed Limit Information Function), ki na inštrumentni plošči prikazuje hitrostne omejitve, ki jih z obcestnih prometnih znakov zaznavajo kamere.

Motorno paleto sestavljata 2,2-litrski dizelski motor s 147 kW (200 KM) in 2,4-litrski bencinski motor s 136 kW (185 KM). Dizelski motor je spojen s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, na sto kilometrov pa naj bi zmogljivi dizel porabil le 5,7 litra goriva.

V Sloveniji se bo Sorento prodajal le v najbolj založeni različici, torej takšni, ki vsebuje vse prej omenjene elemente. Najprestižnejši Sorento stane 54.900 evrov.

_43K0994

TD7_4146

_43K1345