Po treh letih od predstavitve Peugeota 208 je prišel čas za njegovo temeljito osvežitev.  

Najbolj očitne spremembe so vidne na nosu vozila, kjer je nameščen odbijač z izrazitejšimi linijami, maska z debelejšo kromirano obrobo, novi dvobarvni žarometi in ločeno vgrajeni meglenki. Vsem izboljšavam je skupen bolj dinamičen in športen videz, s katerim želijo v gledalcu prebuditi čustva. Na zadku je sprememb manj, med poglavitne pa zagotovo sodijo novi LED žarometi, s tridimenzionalno grafiko v obliki mačjih krempljev. Paleti 13 različnih barv se je s prenovo pridružila še Orange Power in dve posebni mat teksturni barvi, Ice Silver ter Ice Grey.

V notranjosti je zasnova armaturne plošče ostala nespremenjena. Novost so le nove aplikacije v sistemu SMEG in doplačljvi dekorativni elemetri.

Motorna paleta je sestavljena iz sedmih motorjev. Trije dizelski in pet bencinskih. Poleg znanih turbokompresorskih različic 1.0 PureTech 68 in 1.2 PureTech 82 se je družini trivaljnih bencinskih motorjev PureTech pridružil še turbokompresorski 1,2-litrski PureTech z 81 kW (110 KM). Slednjega smo preskušali tako v kombinaciji z ročnimi in samodejnim menjalnikom. V Sloveniji izbirali še med tremi dizelskimi motorji z 1,6 litra delovne prostornine s 55, 74 in 88 kilovati moči, medtem ko bo vrh ponudbe pri bencinskih motorjih predstavljal 1,6-litrski turbo e-THP motor s 153 kW (208 KM), ki je rezerviran le za najhitrejšega GTI.

Omeniti velja dejstvo, da je 208 po novem na voljo z varnostnim sistemom Active City Brake, ki preprečuje prometne nezgode ali zmanjšanje njenih posledic, če voznik ne uspe zavirati med vožnjo po mestu. Sistem deluje med 5 in 30 km/h, s pomočjo posebne kamere nameščene na zgornjem delu vetrobranskega stekla, zaznava ovire, kot na primer vozilo, ki vozi v isto smer ali stoji pred vozilom.

Vstopni model 208 je na voljo za 10.691.