Četrto leto zapored je Fordov 1,0-litrski EcoBoost zmagal v kategoriji ‘Najboljši motor pod 1,0 litra’. Majhen bencinski motor, ki je s svojo izjemno varčnostjo in osupljivo zmogljivostjo osvojil srca evropskih voznikov, je na podelitvi nagrad Mednarodni motor leta 2015 že osmič v štirih letih osvojil najvišje priznanje.

Žirija, ki jo je sestavljalo 87 avtomobilskih novinarjev iz 35 držav, ga je na prvo mesto v razredu uvrstila zaradi voznih lastnosti, zmogljivosti, varčnosti, prefinjenosti in tehnologij. Lani je 1,0-litrski EcoBoost postal prvi motor, ki je tri leta zapored v skupnem seštevku osvojil naziv Mednarodni motor leta, leta 2012 pa je postal tudi “Najboljši novi motor”. V Evropi je lahko z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost opremljenih deset modelov. Vsako peto novo Fordovo vozilo, ki so ga leta 2014 prodali v Evropi, je bilo opremljeno s tem 1,0-litrskim motorjem, med Fiestami pa je delež znašal skoraj 40 odstotkov. Ford raziskuje tudi inovativen nov pristop z izklopom valja, ki bi lahko omogočil nadaljnje izboljšave.

1,0-litrski EcoBoost je na voljo v različicah s 100 KM, 125 KM in 140 KM, izdelujejo pa ga v Fordovih tovarnah v Kölnu v Nemčiji in Craiovi v Romuniji. Vgrajen je v vozila, ki jih prodajajo v 72 državah po vsem svetu. Motor je prejel tudi nagrado International Paul Pietsch Award 2013 za tehnološke inovacije v Nemčiji, nagrado Colin Campbell Mitchell Award Kraljeve akademije za strojništvo v Veliki Britaniji, pokal Dewar Trophy Kraljevega avtomobilskega kluba v Veliki Britaniji in priznanje Breakthrough Award revije Popular Mechanics v ZDA. Ford je prvi izdelovalec avtomobilov, ki se mu je uspelo s trivaljnim motorjem uvrstiti na prestižni seznam Ward’s 10 Best Engines.