Čeprav se oblikovno zdi, da gre za evolucijo oziroma za prenovo obstoječega modela, gre za nov avtomobil, ki je zahvaljujoč novi platformi do 120 kilogramov lažji ter do 21 odstotkov varčnejši.

V primerjavi z modelom, ki ga bo zamenjal, je malce zrasel in meri 4,73 metra v dolžino, 1.84 metra v širino ter seže 1.43 metra v višino. To pomeni, da je 25 milimetrov daljši ter 16 milimetrov širši, njegova medosna razdalja pa je z 2,82 metra za 12 milimetrov krajša kot pri predhodniku. Nekoliko manjši je tudi količnik zračnega upora, ki pri limuzini znaša 0,23, pri karavanu pa 0,26.

Motorna paleta bo vključevala sedem agregatov z razponom moči od 110 do 200 kilovatov (od 150 do 272 KM), pri čemer velja omeniti zlasti izjemno varčno različico ultra TDI, ki porabi zgolj 3,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov ter izpusti le 95 gramov CO2 na kilometer, manjkala pa ne bo niti izvedba g-tron (bencin+zemeljski plin CNG). Poleg ročnega šeststopenjskega menjalnika bo na voljo sedemstopenjski dvosklopčni S tronic, za najmočnejšo dizelsko različico pa osemstopenjska avtomatika tiptronic.

V notranjosti je glavna novost 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon za instrumentno ploščo, na voljo pa bodo tudi vsi sodobni asistenčni sistemi, kot so projekcijski zaslon, asistent za parkiranje, aktivni tempomat in drugi.

Nova štirica s štirimi krogi bo premierno predstavljena septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

02_a4