Konec s kasetofoni.

Še dobro pomnim leto 2007, ko je Mercedes v model CLC vgrajeval radio s predvajalnikom kaset. V istem koledarskem letu pa je Apple v istem letu predstavil svoj pri iPhone. Vendar kot kaže so ‘opa mobilom’ pri Mercedesu rekli konec. Še zdaleč, da zvezde ne bi bile več udobne. Ampak z novo filozofijo Mercedes ponuja kar novodoben lastnik premium vozila želi.

Lovskega GLK-ja je zamenjal eleganten GLC, nov produkt, za katerega je oblikovno poskrbel Robert Lešnik. Za razliko od predhodnika je pridobil za 12 cm v dolžino, za 5 cm v širino, medtem ko medosna razdalja znaša 2873 mm (+118 mm), zato prostora v potniški kabini ne bo zmanjkalo. Notranjost si deli zasnovo hišnih modelov, kar pomeni veliko tehnologije, kvalitete materiale in odlično končno izdelavo. V primerjavi s predhodnikom je GLC bistveno prostornejši za potnike spredaj in zadaj. Zadnja sedežna vrsta ima kar 34 milimetrov več prostora za noge. Zadnja klop omogoča zlaganje v načinu 40/20/40 in tako poenostavlja transport daljših predmetov. Povečan je tudi prtljažni prostor, ki sprejme od 550 do kar 1600 litrov prtljage. Dodatno udobje za natovarjanje vozila omogoča tudi znižanje prtljažne police za 40 mm, ki je del podvozja Air Body Control. Vrata prtljažnika se samodejno odprejo v kolikor z nogo pomigate pod odbijačem in tako omogočajo še lažje natovarjanje.

Motorna paleta je sestavljena iz petih različic. Osnovni dizelski je GLC 220d, sledi GLC 250d in bencinski GLC 250. Vse različice so opremljene s štirikolesnim pogonom in samodejnim 9-stopenjskim menjalnikom 9G-Tronic. Januarja se pridružuje še hibridna različica GLC 350e 4Matic, s kombinacijo 155-kilovatnega bencinskega motorja in 85-kilovatnega elektromotorja, medtem ko aprila na cenike uvrstijo še najhitrejšega GLK z oznako AMG.

mb glc gle 2

Ob GLC-ju je prenovo doživel tudi veliki ML, ki od zdaj dalje nosi oznako GLE in se je javnosti prvič predstavil leta 1997. Zdaj je dobil le nekaj novih potez na sprednjem in zadnjem delu, nanj je možno natakniti 20-palčna platišča, serijsko je opremljen z LED dnevnimi lučmi, s 5 milimetrsko debelino stekla in dodatno izolacijo je zdaj zvočna zaščita še bolj izpopolnjena. Oblika notranjosti je vsem dobro prepoznavna iz ostalih bratov. Največ pomebnosti nosi 17,8 cm oz 20,3 cm velik osrednji zaslon, v kombinaciji s sistemom Comand Online, nov je volan in nove so barvne kombinacije.

Tako kot GLC je tudi GLE opremljen z novim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-Tronic, a le v kombinaciji s 150-kilovatnim 250d in 190-kilovatnim 350d. V ponudbi so še GLC400 s 245 kW, GL500 s 350 kW, hibridni GLE500e s skupno močjo 330 kW, medtem ko se kot paradna konja predstavljata GLE 63 AMG s 410 kW in GLE 63 AMG S s 430 kW. Nov je tudi način delovanja štirikolesnega pogona Dynamic Select, nekaj sprememb je bil deležen še sistem zračnega vzmetenja Airmatic, ki svoje delovanje prilagaja glede na hitrost vožnje, položaj volanskega obroča, senzorjev ESP in zavor, daljši pa je tudi spisek serijske opreme.