F12tdf je ultimativna izvedenka modela F12 Berlinetta, ki bo izdelana v le 799 primerkih.
Zadnje tri črke imena “tdf’” predstavljajo besedno zvezo ”Tour de France”. S tem so se poklonili eni izmed najtežjih vzdržljivostnih cestnih dirk, kjer so v letih 1950 in 1960 kraljevali Ferrarijevi dirkalniki, predvsem 250GT Berlinetta letnik 1956.

Ferrari se je pri razvoju F12tdf osredotočil na tri ključne elemente: motor, aerodinamiko in vozne zmogljivosti. Rezultat je novo vozilo superlativov, ki navduši v smislu pospeškov, vozne dinamike in agilnosti.

F12tdf je od svoje klasične verzije za 110 kg lažji (1415 kg), poganja ga nadgrajeni 6,3-litrski V12 motor s 574 kW (780 KM) in 705 Nm navora, slednjega pa na kolesa prenaša nova verzija F1 DCT menjalnika z dvojno sklopko. Ta ima še za 6 odstotkov krajša prestavna razmerja, ki omogočajo, da je prestavljanje v višje prestave za 30 odstotkov hitrejše, prestavljanje navzdol pa je hitrejše za 40 odstotkov. Od 0 do 100 km/h tako zmore v 2,9 sekunde, najvišja hitrost znaša 340 km/h, medtem ko je stezo v Fioranu prevozil v minuti in 21 sekundah.

Nagradnji motorja je sledila tudi zunanja preobrazba. Nataknili so mu 20-palčna platišča in nekaj opaznih aerodinamičnih dodatkov iz ogljikovih vlaken, zavore iz LaFerrarija zmorejo avto pri 100 km/h ustaviti v pičlih 30 metrih, pri 200 km/h pa potrebuje le 121 metrov. Notranjost ne prinaša bistvenih sprememb, opazni so le vložki aluminija in ogljikovih vlaken, medtem ko so sedeži odeti v alkantaro.

Po neuradnih informacijah naj bi cena znašala 322.644€, omejena serija pa naj bi štela 799 primerkov.
ferrari-f12tdf-5-750x470ferrari-f12tdf-6-719x480