Športni terenec Ateca, ki je ime dobil po španskem mestu, je 4,36 m dolgo vozilo, zasnovano na koncernski modularni platformi MQB, pri čemer se oblikovno v precejšnji meri naslanja na novodobne Seatove modele, tako na zunaj kakor tudi znotraj.

Pod motornim pokrovom bo imela nova Ateca že poznane koncernske agregate, pri čemer bodo lahko kupci izbirali med dvema prisilno polnjenima bencinskima motorjema ter tremi turbodizli. Vstopni bencinski agregat bo tako 1.0-litrski TSI (115 KM), močnejša različica 1.4 TSI bo imela 150 »konjev«, medtem ko bodo pri dizlih na voljo 1.6-litrski (115 KM) ter 2.0-litrski (150 in 190 KM) agregati TDI. Vsi bodo sparjeni s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, pri močnejšem bencinskem ter 2.0-litrskih TDI pa bo na voljo tudi 7-stopenjski DSG (oziroma 6-stopenjski pri štirikolesno gnanem 1.4 TSI).

seat-ateca-2016_10-nestandard1

Seat Ateca bo poleti, ko bo prišla med prve kupce, na voljo v treh opremskih paketih (Reference, Style ter Xcellence), med serijsko in doplačilno opremo pa bodo tudi najsodobnejši varnostno asistenčni sistemi (radarski tempomat, sistem za prepoznavo prometnih znakov, …) ter info-zabavni elementi (MirrorLink, Apple CarPlay in Android Auto).

Novo Ateco bodo izdelovali na Češkem (Kvasiny), skupaj z novim Škodinim modelom SUV.

seat ateca 1