V Ženevo prihaja še karavanska različica družinske rakete S4.

Srce karavana je novo razviti motor 3.0 TFSI. Bencinski motor z direktnim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom razvije moč 260 kW (354 KM), v območju od 1370 do 4500 vrtljajev pa dosega navor 500 Nm. Z močjo in navorom prekaša svojega predhodnika, medtem ko je pri teži in porabi znatno bolj skromen od njega.

V novih modelih S4 skrbi za prenos moči hiter in udoben 8-stopenjski menjalnik tiptronic. Nižje prestave so športno kratke, višje prestave pa imajo daljša prestavna razmerja, kar znižuje število vrtljajev in porabo.

K športnim voznim lastnostim modelov S4 in S4 Avant v veliki meri prispeva stalni štirikolesni pogon quattro. Ta pri običajni vožnji moč motorja porazdeljuje tako, da je nekoliko večji poudarek na zadnji premi – po potrebi pa se večina moči prenaša na premo z boljšo vlečno silo. Funkcija porazdeljevanja navora po posameznih kolesih z minimalnimi posegi v zaviranje izboljšuje krmilne lastnosti in stabilnost pri hitri vožnji skozi ovinke. Opcijski športni diferencial navor načrtno porazdeljuje med obema zadnjima kolesoma.

Vozili sta serijsko opremljeni z 18-palčnimi platišči in gumami velikosti 245/40, Audi Sport pa ima v ponudbi tudi 19-palčna platišča. Kolutne zavore s premerom 350 milimetrov na sprednji premi so notranje hlajene in naluknjane. Črne (opcijsko rdeče) lakirane šestbatne zavorne čeljusti krasi logotip S. Lega karoserije s serijskim športnim S-podvozjem je 23 milimetrov nižja kot pri osnovnem modelu A4, enako velja tudi za opcijsko podvozje z uravnavanjem blaženja. Skupaj z motorjem, volanom, menjalnikom tiptronic in opcijskim športnim diferencialom so v sistem za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select vključeni tudi t. i. CDC-blažilniki (CDC = continous damping control oz. stalni nadzor blaženja). To vozniku omogoča, da v več stopnjah uravnava karakteristike pogona in podvozja.

V novem Audiju S4 in S4 Avantu se bo lahko udobno vozilo pet oseb. Armaturna plošča z vodoravnimi linijami in širokim pasom s prezračevalnimi režami ustvarja vtis veličastne razpetosti. S4 limuzina ima 480-litrski prtljažnik, pri S4 Avantu pa znaša prostornina prtljažnika od 505 do 1.510 litrov, odvisno od položaja zadnjega sedežnega naslonjala. Nov vrhunec v ponudbi opreme je opcijski Audijev virtualni prikazovalnik, ki na 12,3-palčnem zaslonu v digitalni obliki z nazornimi grafikami prikazuje vse pomembne informacije.

Audijeva nova modela S4 bosta na evropski trg zapeljala poleti 2016. Njuna bogata serijska oprema med drugim vključuje LED-žaromete, LED-zadnje luči z dinamičnimi smerniki, 18-palčna platišča s specifičnim S-dizajnom, športne sprednje sedeže v kombinaciji alkantare in usnja ter 3-kraki športni usnjeni volan v večfunkcijski izvedbi plus.

Cena za S4 limuzino znaša 59.300 evrov, za S4 Avant pa od 61.150 evrov.

audi s4 1 audi s4 2 audi s4