Ford je v model F-150 s 3,5-litrskim šestvaljnim agregatom EcoBoost namestil nov 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Novi pretvornik navora v 10-stopenjskem avtomatskem menjalniku ponuja občutno izboljšano učinkovitost in zmogljivosti v primerjavi s predhodnim 6-stopenjskim menjalnikom.

Več prestav načeloma ponuja več možnosti. Super kratko prestavno razmerje na začetku skrbi za boljše pospeške, hkrati pa je dovolj prestav za vožnjo pri visokih hitrostih, kjer se zaradi nizkih vrtljajev varčuje z gorivom. Ker gre za veliko število prestav, je možno brez prevelikega razkoraka med posameznimi prestavami ohranjati pospešek in obenem ne preveč obremenjevati motor. Zaradi velikega števila prestav niso potrebni kompomisi pri izbrani prestavi, kar v praksi pomeni, da se lahko motor vedno optimalno vrti – rezultat so nižja povprečna poraba in nižje emisije.

V razvoj 10-stopenjskega samodejnega menjalnika so se podali tudi pri Volkswagnu, vendar so zaradi visokih stroškov razvoja projekt ukinili. Se pa po drugi strani Ford ne ustavlja, saj so že vložili patent za 11-stopenjski samodejni menjalnik.