Francozi so v testni fazi preizkušanja novega vzmetenja, konceptno poimenovanega Citroën Advanced Comfort, s katerim želijo izpostaviti udobje potnikov v kabini.

Nov sistem namesto mehanske omejitve hoda amortizerja uporablja kompakten, natančno kalibriran sekundarni amortizer s hidravlično omejitvijo. Prinaša bistveno izboljšano delovanje pri ekstremnih pozicijah, kjer je hod bata bistveno mehkejši, saj se oba konca amortizerja napolnita z oljem in preprečita udarjanje bata v konec amortizerja. S tem je delovanje amortizerja omejeno na njegovo sredino, kjer je blaženje najboljše in najbolj udobno. V praksi to pomeni izboljšano kontrolo trdote vzmetenja in bistveno bolj udobno vožnjo na vseh cestnih podlagah.

Želja je doseči podobne karakteristike kot jih ima hidravlično vzmetenje. Glede na to, da bo takšno podvozje na voljo vse od najmanjšega C1, pa zasnova ni smela preseči določenih cenovnih okvirjev.

Citroën deluje tudi na zmanjšanju zunanjega hrupa in vibracij z vzvojno trdnostjo in togostjo karoserije. Slednje bi dosegli z lepljenjem in varjenjem karoserije, kjer se sile prenašajo na bistveno večjo površino.

V isti sapi pa Francozi posodabljajo sedeže z novimi bočnimi oporami ter sedalnimi penami, z zmanjšanjem vibracij pripomorejo k večjemu udobju. Ali bodo zadeve delovale v praksi, pa se bo pokazalo v naslednjih letih.