Prihaja novi Suzuki Ignis, ki v nobeni stvari ni podoben prejšnjemu modelu. Drzna oblika nagovarja zdaj tudi mlajše generacije. Največja posebnost je strmo odrezan zadnji konec, ki si ga je sposodil pri modelu SC 100 Coupe  iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Mogoče tukaj najdete kakšno podobnost.

Japonski proizvajalec vozil je s konceptom iM-4 malega križanca napovedal na ženevskem avtomobilskem salonu, kasneje pa je predprodukcijski model Ignisa pokazal v Tokiu, kjer mu je ob bok postavil še terensko navdahnjeni koncept Ignis Trail Concept.

Pod pokrovom motorja lahko pričakujemo 1.2-litrski bencinski agregat DualJet z edinstvenim dvojnim vbrizgavanjem, ki izboljšuje učinkovitost zgorevanja goriva in z atmosfersko polnjenim motorjem dosega večjo pogonsko moč. V kombinaciji z novim Suzukijevim delnim hibridnim sistemom SHVS (Smart Hybrid Vehicle) so izboljšali povprečno porabo goriva. Manjkal ne bo niti novi litrski prisilno polnjeni bencinski agregat BoosterJet. Zaenkrat ni znano ali bo v ponudbi tudi hibridni pogon.