Mercedes je razkril AMG GT Roadsterja, ki bo na voljo v dveh različicah. ”Osnovna” bo zmogla 469 KM, drzen GT C pa 547 KM. Roadster si je sposodil nekaj delov z dirkalnega AMG GT R. Poleg malenkost višje moči, ima športnikovo zadnjo premo, krmilni sistem, elektronsko zaporo diferenciala in širši zadek.

Različica AMG GT C ponuja 680 Nm navora že pri 1.900 vrt./min. Pospešek z mesta do 100 km/h traja 3,7 sekunde, števec hitrosti pa se ustavi pri elektronsko omejenih 316 km/h.

”Osnovni” AMG GT pa po drugi strani zmore do 100 km/h pospešiti v 4 sekundah in pospeševati do 301 km/h. Za pogon obeh modelov skrbi prisilno polnjen V8 motor, ki je povezan z sedemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.

AMG GT C Roadster (R 190), 2016; Exterieur: designo selenitgrau magno; Interieur: Leder Nappa Exklusiv macchiatobeige; Kraftstoffverbrauch kombiniert: xx.x l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: xxx g/km//AMG GT C Roadster (R 190), 2016; exterior: designo selenit grey magno; interior:Nappa leather exclusive macchiato beige; fuel consumption, combined: xx,x l/100 km; combined CO2 emissions: xxx g/km

Roadster je ostal zvest platneni strehi. Slednja se odpre v 11 sekundah do hitrosti 50 km/h. Ker je streha narejena iz kombinacije magnezija, železa in aluminija, je ohranila nizko maso. Mercedes pa strankam ponuja 3 barve strehe, 11 barv karoserije in 10  barv notranjosti.

Obe različici imata nameščen sistem Active air management, ki uravnava lopute na sprednji maski glede na količino potrebnega zraka. AMG Panamericana sprednja maska vsebuje 15 kromiranih letvic (loput), ki obujajo spomine na nekdanje dirkalne uspehe Mercedesovih modelov.

Mercedes AMG GT Roadster in GT C Roadster bosta javnosti prvič predstavljena na salonu v Parizu.