Na slovenske ceste je zapeljala prenovljena družinska Zafira, s katero je Opel leta 1999 uvedel sedežni sistem Flex 7, ki je od tedaj našel več kot 2,7 milijona lastnikov.

Spremembe pri Zafiri so najbolj očitne spredaj, kjer ni več znamenitih bumerangov. Nov je odbijač, maska, ki se nadaljuje v silhueto žarometov…novi LED žarometi in aktualen Oplov logotip. Bočna linija je malenkost bolj športno poudarjena. Pestrejša je izbira barv in platišč. Zafira pa zdaj ponuja tudi obilnejšo panoramsko streho.

Pogled v notranjost razkrije nekaj sprememb na armaturni plošči, nov volanski obroč, spremenjeno obliko in grafiko instrumentne plošče. Trenutne tehnologije so prav tako našle prostor v Zafiri. Zaslon na dotik, ki premore navigacijo in povezljivost z zunanjimi napravami…tudi Apple CarPlay. Ne manjka niti sistem OnStar.

Motorno paleto zastopajo naslednji motorji. 1.4 Turbo z 88 kW (120 KM), 1.6 Turbo s 147 kW (200 KM), 1.6 CDTi z 88 kW (130 KM) ter 2.0 CDTi s 125 kW (170 KM). Oprema je razdeljena na dve stopnji. Osnovna Edition (serijsko 5-sedežev) in Innovation (serijsko 7 sedežev).

Nova Zafira je, ob upoštevanju popusta 2.700 evrov, na voljo za najmanj 18.590 evrov, kolikor bo stala različica s 120-‘konjskim’ motorjem 1,4 Turbo ECOTEC, 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in opremo Edition, za najcenejšo dizelsko Zafiro s 120-‘konjskim’ motorjem 1,6 CDTi in enako opremo pa bo treba odšteti vsaj 21.940 evrov. Več pa v priloženem ceniku.

Cenik – Opel Zafira

https://www.avtofotomarket.si/testi/2015/12/26/opel-zafira-tourer-2-0-cdti-cosmo/

Zrelejša Mokka na poti v ”X”

Clarkson izbral 10 najboljših