Premierno v Sloveniji: Novi BMW serije 5

Nova BMW serija 5 prisega na varnosti in udobje, a hkrati ohranja poslanstvo znamke – Užitek v vožnji!

Petica je v svoji sedmi generaciji postala 37 milimetrov daljša, 8 širša in 2 višja. Daljša je tudi medosna razdalja, ki po novem meri 2.968 milimetrov. Zaradi izdatne uporabe lahkih materialov, predvsem aluminija in magnezija, pa je v poprečju za kar 100 kilogramov lažja od predhodnice.

Oblikovno malo spominja na sedmico, kar pa sploh ni napačno. Rekorden je denimo količnik zračnega upora, ki meri 0,22, kar je cifra, ki draži še tako vrhunske konkurente. Znamenite ledvičke ostajajo, s tem, da so zdaj aktivne glede na temperaturo motorja, serijski so LED-žarometi s samodejnim preklopom med dolgim in kratkim snopom, za doplačilo pa si lahko omislite takšne, ki svetijo kar 500 metrov daleč.

V notranjosti središče armaturne plošče predstavlja 10,25-palčni zaslon na dotik, ki prepozna tudi nekaj osnovnih kretenj. Nova je še navigacijska naprava, kot tudi multimedijski sistem iDrive, ki se lahko še naprej upravlja preko gumba na sredinski konzoli. Med pomembnejše novosti lahko štejemo še akustično vetrobransko steklo, bistveno večji projekcijski zaslon in prostor za brezžično polnjenje novejših mobilnih naprav. BMW serija 5 je postala tudi prostornejša, prtljažni prostor po novem sprejme 530 litrov.

Sprva bosta na voljo dva dizelska in dva bencinska motorja. Osnovni dizelski motor z oznako 520d razvije 140 kilovatov (190 KM) ter 400 Nm navora. Močnejša trilitrska različica 530d razvije 195 kilovatov (265 KM) ter 620 Nm navora. Na bencinski strani pa je na voljo 2,0-litrski štirivaljnik z oznako 530i in 185 kilovati (252 KM) ter 350 Nm navora. Trenutno najmočnejša različica 540i ima 3,0-litrski šestvaljni motor, ki razvije 250 kilovatov moči (340 KM) in 450 Nm navora. Razen osnovne dizelske so vse serijsko spojene s samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami, štirikolesni pogon xDrive pa lahko v tem trenutku naročite pri vseh motornih agregatih.

Spomladi se ponudbi pridružujejo še varčna različica 520d efficient dynamics, priključno-hibridna 530e iz družine iPerformance in nenazadnje športna M550i xDrive. Piko na i, torej model M5, pričakujemo kasneje.

Osnovnemu paketu opreme se pridružujeta še liniji Sport Line in Luxury Line, na voljo je tudi športni paket M Sport. Prodaja limuzinske različice steče 11. februarja, cene pa so sledeče:

BMW 520d, 6-st. roč. (140 kW) – 52.767 EUR
BMW 520d, 8-st. sam. (140 kW) – 55.217 EUR
BMW 520d xDrive, 8-st. sam. (140 kW) – 57.767 EUR
BMW 530d, 8-st. sam. (195 kW) – 65.767 EUR
BMW 530d xDrive, 8-st. sam. (195 kW) – 68.717 EUR
BMW 530i, 8-st. sam. (185 kW) – 58.017 EUR
BMW 530i xDrive, 8-st. sam. (185 kW) – 61.067 EUR
BMW 540i, 8-st. sam. (250 kW) – 67.367 EUR
BMW 540i xDrive, 8-st. sam. (250 kW) – 71.017 EUR

https://www.avtofotomarket.si/testi/2014/04/27/bmw-535d-xdrive/

Klasika. – BMW 520d xDrive

https://www.avtofotomarket.si/testi/2015/06/25/bmw-530d-gt-xdrive/