PREMIERNO: Petica, ki zdaj sprejme še psa! – BMW serije 5 Touring (G31)

S pritiskom na gumb se volumen prtljažnika iz osnovnih 570 litrov poveča na 1.700 litrov. To pa so številke, ki v najbolj pritegnejo evropske kupce – ljubitelje avtomobilov z ogromnimi zadki.

Sedma generacija uglednega družinskega karavana je zrasla v vse smeri. A najbolj pomembna sta podatka o medosni razdalji, ki je zdaj daljša za 7 mm ter o volumnu prtljažnika, ki zdaj v osnovi meri kar 570 litrov in ga je s pritiskom na gumb, v razmerju 40:20:40, možno povečati na 1.700 litrov. Impresivno.

Medtem, ko zunanjost avtomobila do C-stebrička povzema limuzinsko izvedbo, je zadek na novo zasnovan. Mogočen, zajeten, dinamičen. Meni osebno všeč.

V notranjosti bodo razvajali kvalitetni materiali in napredna tehnologija. Armaturna plošča je poznana iz sedmice, na kateri kraljuje 10-palčni zaslon na dotik. Seveda ne manjka ukazovanje z gestami rok, kot tudi ne asistenti za samodejno vožnjo. BMW 5 bo lahko ”komunicirala” z ostalimi BMWji, samodejno parkirala in po novem tudi našla parkirno mesto preko novega sistema Parking Assistant.

Germansko: “Brez izvrstnih tehnikalij ne gre!”

Model G31 je prav tako kot G30 postavljen na novo platformo imenovano CLAR, katere glavna prednost je uporaba naprednih materialov. Z njihovo pomočjo je karavanska petica shujšala za več kot 100 kilogramov. Na voljo bodo štiri izvedbe podvozja. Osnovno vzmetenje, športno vzmetenje, elektronsko nastavljivi blažilniki in boljši modeli bodo imeli Active roll bars (uravnavanje vozila).

Na začetku prodaje bodo na voljo štirje turbo motorji in sicer: dvolitrska benciner in dizel za različici 530i oziroma 520d ter trilitrska šestvaljnika za 540i in 530d. Kasneje se bo paleti pridružil še priključni hibrid 530e, ki bo v kombinaciji s dvolitrskim turbobencinerjem in elektromotorjem razvil 250 KM. Vstopnica v M svet bo M550i xDrive, ki ga bo poganjal 4,4-litrski V8 motor s 455 KM in bo z mesta do 100 km/h potreboval 4 sekunde. 

Serija 5 bo v prvi vrsti gnana na zadnji kolesni par, opcijsko pa bo mogoče dokupiti štirikolesni pogon xDrive. V osnovi bo za prestavljanje skrbel 6-stopenjski ročni menjalnik, ki ga bo mogoče nadgraditi z 8-stopenjsko avtomatiko.

BMW bo karavansko serijo 5 predstavil na avto salonu v Ženevi. Prvi primerki pa bodo na ceste zapeljali letošnje poletje. Takrat bodo znane tudi cene, ki pa bodo malenkost višje od sedanjih modelov, saj bodo imele več opreme.

Premierno v Sloveniji: Novi BMW serije 5

https://www.avtofotomarket.si/testi/2015/06/25/bmw-530d-gt-xdrive/

https://www.avtofotomarket.si/testi/2016/05/05/bmw-320d-touring-xdrive/