6 stvari, ki jih morate vedeti o novem češkem medvedu, Škodi Kodiaq!

Najnovejši član Škodine družine trenutno najbolj zaželena roba! Celo tako močno, da je kvota 400 vozil, ki je bila namenjena slovenskim kupcem za letošnje leto, že razprodana.

Slednje ne pomeni, da ga ne boste mogli naročiti, ampak le to, da boste nanj malce dlje čakali. In zakaj je ravno Kodiaq ustvaril takšen pomp? Tukaj je 6 razlogov…

1. Prostornost

Škoda Kodiaq se s svojimi merami uvršča med največje predstavnike kompaktnega segmenta. Dolg je 4.697, širok 1.882 in  visok 1.676 milimetrov. Medosna razdalja meri 2.791 mm. Zasnova vozila temelji na prečnem modularnem sistemu (MQB) koncerna Volkswagen. S prostornino od 720 do 2.065 litrov ima Škoda Kodiaq največji prtljažnik v svojem razredu.

2. Praktičnost

Pri Škodi že dolgo časa strankam ponujajo kopico domiselnih rešitev Simply clever. Kot primer velja izpostaviti zaščitno letev za robove vrat: ta se s pomočjo prednapetih vzmeti pri odpiranju vrat samodejno pomakne navzven in prepreči, da bi voznik in sopotniki s trdim kovinskim robom vrat udarili ob steno garaže ali ob sosednji avto.

Opcijsko je prvič pri Škodi mogoče naročiti tudi električno otroško blokado za zadnja vrata, sistem ICC (In-Car-Communication) in vzglavnike, ki otrokom omogočajo, da v vozilu lahko udobno spijo. Čehi jih ponujajo več kot 30 “simply clever” rešitev, med katerimi jih je sedem na voljo prvič.

3. Varnost

Novosti, ki jih ponuja Kodiaq so intuitivno zaznavanje pešcev, area view s štirimi kamerami, pomoč pri vožnji s prikolico, manevrirna asistenca … Serijska asistenca Front Assist z mestno funkcijo zaviranja v sili lahko z radarjem zazna nevarne situacije pred vozilom, ki vključujejo pešce ali druga vozila. Pri nevarnosti trčenja asistenca opozori voznika in po potrebi začne zavirati z delno oziroma polno močjo. Mestna funkcija zaviranja v sili je aktivna pri hitrosti do 34 km/h, serijskih pa je tudi 9 zračnih blazin.

4. Gospodarnost

Ob začetku prodaje Škode Kodiaqa bo v paleti motorjev pet pogonskih agregatov.  Motor 2.0 TDI je na voljo v dveh zmogljivostnih različicah. Prva razvije moč 110 kW (150 KM) in navor 340 Nm, medtem ko zmore najmočnejša izvedba v ponudbi 140 kW (190 KM) in 400 Nm navora.

Paleto bencinskih motorjev sestavljajo dva 1,4-litrska motorja TSI in en 2,0-litrski motor TSI. Osnovna različica kompaktnega štirivaljnika razvije moč 92 kW (125 KM) in navor 200 Nm. Zmogljivejši 1,4-litrski TSI razvije moč 110 kW (150 KM) in navor 250 Nm, najmočnejši 2-litrski TSI pa 132 kW (180 KM) in navor 320 Nm.

Glede na izbrani motor je opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 6- ozioroma 7-stopenjskim menjalnikom DSG.

5. Povezljivost

Osnovni je Active, ki ponuja, že omenjenih 9 zračnih blazin, avtoradio Swing s 6,5-palčnim zaslonom občutljivim na dotik, USB, AUX in SD vtičnik, ESP, ABS, klimatsko napravo, LED dnevne luči, meglenke, parkirne senzorje zadaj, potovalni računalnik, servotronic … Srednji nivo opreme Ambition (dodatno k opremi Active) ima 17-palčna alu platišča, zagon in ustavitev motorja brez uporabe ključev, 8-barvni zaslon, samodejna klimatska naprava, senzor za dež, pomoč pri speljevanju v klanec …

Najvišji nivo opreme Style bo kupce razvajal še z aktivnim tempomatom, 18-palčnimi alu platišči, LED žarometi, senzorjem za mrtvi kot, dvojnim dnom prtljažnega prostora …

6. Cena

Osnovni bencinec z opremo Active (dvokolesni pogon) velja po ceniku 20.990 evrov, dizelske različice, vse so namreč gnane na vsa štiri kolesa, pa se bodo pričele pri 27.743 evrih. Kot že omenjeno. 400 srečnežev, ki bo letos zapeljalo Kodiaqa je že oddalo svoja naročila, vsem ostalim pa ostane hiter obisk v salonih in čakanje približno pol leta …

Evropska produkcija. – Škoda Superb 2.0 TDI DSG Laurin&Klement

Percepcija! – Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 4×4 DSG

Uporaben in razumen modni trik – Škoda Fabia Combi 1.2 TSI ScoutLine