Ali veste koliko tehnologij med vožnjo skrbi za vašo varnost?

Ste vedeli, da je Fiesta najpametnejši avto v segmentu? Skupno kar 15 Fiestinih asistenčnih tehnologij skrbi za varnost in udobje med vožnjo.

Med njimi naj jih izpostavimo le nekaj: prilagodljivi tempomat, prilagodljiv omejevalnik hitrosti, sistem nadzorovanja mrtvih kotov, prikaz razdalje in opozorilo, nadzor voznikove zbranosti, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, pomoč pri speljevanju na strmini, opozorilo na nevarnost naleta, opozorilo na zapuščanje voznega pasu in samodejno zaviranje v sili. Vse naštete tehnologije skrbijo za varno pot do cilja in udobno, brezskrbno vožnjo.

Se sprašujete, kako deluje 15 tehnologij v majhnem avtu kot je Fiesta? Preprosto in učinkovito, saj napredne asistenčne tehnologije podpirajo dve kameri, trije radarji in 12 ultrazvočnih senzorjev, ki lahko kombinirano nadzirajo območje v krogu 360 stopinj okrog vozila in preverjajo cesto pred vozilom do razdalje 130 metrov, kar je več od dolžine nogometnega igrišča.

Fiestini sistemi za aktivno in pasivno varnost, dopolnjeni z obsežnim seznamom tehnologij za pomoč vozniku, zagotavljajo najvišje ocene Euro NCAP za varnost – vseh 5 zvezdic. Euro NCAP je Fiesti podelil najvišjo oceno tako za zaščito odraslih potnikov (87 odstotkov) kot za zaščito otrok (84 odstotkov) v vozilu.

Fiesta je dosegla maksimalen rezultat pri testih, ki so namenjeni preverjanju zaščite pri bočnem trčenju med dvema voziloma, in se je odlično odrezala tudi pri preskusih s čelnim trčenjem in bočnim trčenjem v drog, saj nudi visoko raven zaščite za vse potnike v vozilu in varuje pred poškodbami tilnika zaradi nihanja.

Naj izpostavimo še eno zanimivost pri varnosti, ki pride do izraza, ko vozite ponoči. Fiesta je opremljena s sistemom za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev, le-ta pomaga preprečiti trčenje ali zmanjša njegove posledice tako za potnike v vozilu kot za pešce tudi ponoči.

Fiesta je prvi Ford v Evropi, pri katerem so uporabili računalniške simulacije testnih trčenj celotnega vozila z novo napredno tehnologijo Finite Element Analysis, ki omogoča učinkovito optimizacijo varnostnih funkcij od varnostnih blazin do ojačitve strukture karoserije.

PRIJAVI SE NA TESTNO VOŽNJO TUKAJ! 

Za večjo čvrstost na ključnih območjih je za Fiestino karoserijo uporabljenih 36 odstotkov več borovega jekla, vključno z zgornjim delom nove zasnove stebrička B, ki za učinkovitejši prenos energije bočnega trčenja na streho uporablja konfiguracijo s presekom v obliki črke T. Drugačna oblika presekov vrat dodatno ščiti potnike pri bočnih trčenjih, vrata pa so zdaj opremljena tudi s tlačnimi senzorji, ki omogočajo nekaj milisekund hitrejše sproženje zaščitnih sistemov. Stranske varnostne blazine so zasnovane tako, da odmaknejo roko iz območja udarca.

Med inovativnimi varnostnimi funkcijami je tudi zaklep jezička varnostnega pasu – mehansko aktivirana naprava pomaga preprečiti odstopanje pasu v primeru trčenja, zato kolenska varnostna blazina za voznika ni potrebna. Da bolje zadržita potnike in pomagata preprečiti poškodbe zaradi varnostnega pasu, sta varnostna pasova zunanjih zadnjih sedežev zdaj opremljena z omejevalnikom obremenitve in zategovalnikom, kar je bilo prej na voljo samo za varnostne pasove sprednjih sedežev.

Starši majhnih otrok bodo veseli možnosti izklopa varnostnih blazin ob sovoznikovem sedežu, kar omogoča namestitev otroškega sedeža. Zaščito pešcev dopolnjujejo žarometi, ki so zasnovani tako, da se v primeru udarca pomaknejo nazaj, okrov pred vetrobranskim steklom se pogrezne, sklop vretena brisalcev pa se umakne, da zmanjša nevarnost poškodb glave.

Ford Fiesta – Revolucija znotraj, evolucija zunaj