To so stvari, ki jih morate vedeti o novi Škodi Karoq!

Škoda z novim modelom Karoq zapolnjuje še eno odprto mesto v segmentu vse bolj priljubljenih SUV vozil. Ta bo še dodatno pripomogel k rasti znamke na naših tleh.

Letos je Škoda v Sloveniji dobavila za 800 vozil več kot lani. Škoda trenutno proda zgolj 11-odstotkov terenskih vozil, kar je manj od povprečja na trgu, zato za prihodnje leto pričakujejo povečanje za dodatnih 9-odstotkov. Pričakovano, saj razred v katerem se nahaja novi Karoq, beleži skoraj petdeset odstotno rast. Novi model je do tega trenutka, še pred uradnim pričetkom prodaje, naročilo že 190 strank. V prihodnjem letu bodo iz tovarne prejeli vsaj 600 primerkov.

Karoq je prvi model, ki ima 4 letno jamstvo vključeno v ceno (razen pri izvedenki Easy), stranka pa se lahko proti doplačilu odloči za jamstvo dodatnega 5. in 6. leta. Odločitev za takšno obliko jamstva se je zgodila zaradi spektra kupcev, hkrati pa so se za določen delež avtomobili pocenili. Ravno tako je Karoq prvi model s podaljšanim servisnim intervalom 30.000 km oziroma dve leti.

S predhodnikom, Yetijem, si je podoben v smislu prilagodljive notranjosti ter offroad zmogljivosti, popolnoma nov pa je oblikovalski jezik. Ravno tako ima Karoq zdaj več prostora znotraj, kar za 100 l večji prtljažni prostor ter je nekoliko daljši.

30 centimetrov krajši od Kodiaqa.

Od večjega brata se razlikuje še po liniji dnevnega žarometa, ki je ravna, odbijač oziroma zajem zraka je zavit, meglenka je zrcalne oblike. Zadaj so nekoliko drugačne luči, pri Karoqu pa so zaradi nižje linije odsevniki v samem odbijaču. S strani je linija precej podobna, so pa večji vstopni in izstopni koti. Znotraj pa so razlike minimalne, najbolj boste opazili primanjkljaj zgornjega predala pred sovoznikom.

Tehnologija je po večini povzeta iz hišnih modelov, tako boste lahko preko 9,2-palčnega zaslona na dotik upravljali tudi s spletnimi storitvami Care Connect, širokopasoven prenos podatkov pa bo zagotavljal LTE mobilni vmesnik. Karoq je lahko obogaten tudi s sistemi kot so Park Assist, Lane Assist ter Traffic Jam Assist, navsezadnje pa tudi s sistemom za pomoč pri vožnji prikolice (Trailer Assist).

 

Motorno paleto tvorijo štirje agregati s petimi močnostnimi razredi, in sicer: 1.0 TSI – 85 kW (115 KM) in 175 Nm navora; 1.5 TSI – 110 kW (150 KM), 250 Nm navora, s funkcijo izkalpljanja valjev; 1.6 TDI – 85 kW (115 KM) in 250 Nm navora; 2.0 TDI – 110 kW (150 KM) in 340 Nm navora; 2.0 TDI – 140 kW (190 KM) in 400 Nm navora.

Da bo Karoq lahko vlekel kar zajetno breme bo poskrbel opcijski štirikolesni pogon z elektronsko nadzorovano sklopko in možnostjo izbire posebnega “off-road” programa. Pogon bo na agregat spojen preko ročnega 6-stopenjskega ali 7-stopenjskega DSG samodejnega menjalnika.

Karoq bo lahko dopolnjen tudi z več kot tridesetimi “Simply Clever” praktičnimi rešitvami od katerih bodo štiri povsem nove. Zaenkrat sta kupcem na voljo dve stopnji opremljenosti: Ambition ter Style.

Trenutna vstopna cena mestnega terenca tako v kombinaciji z osnovnim bencinskim motorjem, opremo Ambition ter dvokolesnim pogonom znaša vsaj 21.712 evrov, medtem ko je osnovni osnovni dizelski motor zastavljen na ceno 23.539 evrov. V kolikor boste posegli po najbolje opremljenem (Style) 2.0 TDI-ju boste morali odšteti vsaj 31.847 evrov.

6 stvari, ki jih morate vedeti o novem češkem medvedu, Škodi Kodiaq!

Prostor z dodano vrednostjo. – Škoda Superb Combi 2.0 TDI Sportline

Uporaben in razumen modni trik – Škoda Fabia Combi 1.2 TSI ScoutLine