Slovenska premiera: Nissan LEAF

Novi Nissan Leaf je najbolje prodajano brez emisijsko vozilo na električni pogon naslednje generacije na svetu. Od začetka prodaje leta 2010 je prvo generacijo vozil Leaf izbralo več kot 300.000 kupcev. Nov model obljublja večji doseg, dinamičen dizajn, tehnologijo za pomoč vozniku in izboljšano povezljivost.

S skupno dolžino 4,49 m, širino 1,79 m, višino 1,54 m in medosno razdaljo 2,70 m ima novi Nissan Leaf dovršen profil, oster, dinamičen videz z izvrstnimi aerodinamičnimi lastnostmi ter koeficientom upora (Cd) 0,28. Oblika vsebuje Nissanove značilne elemente, kot so luči v obliki bumeranga, sprednji del “V-motion” ter modre detajle.

Notranjost osredotočena na voznika

Leaf ima popolnoma spremenjeno notranjost, ki se osredotoča na voznika in združuje prostornost z optimalno funkcionalnostjo. Dizajn z elementi “drsečega krila” vključuje modre šive na sedežih, armaturni plošči in volanu, s katerimi se ustvari sproščeno vzdušje in občutek visoke kakovosti.

S 435-litrskim prtljažnim prostorom in zadnjimi sedeži, deljivimi v razmerju 60/40, ponuja izjemne možnosti za shranjevanje in večjo uporabnost, s čimer postane optimalno družinsko vozilo. Skupni prostor vozila za prtljago, kadar so sedeži zloženi, je 1.176 litrov.

Izjemen doseg, večje navdušenje

Nov električni pogonski sklop nudi kupcem 110 kW moči in navor 320 Nm, s čimer je pospešek od 0 do 100 km/h 7,9 s. Leaf ima doseg 378 km po NEDC (homologacija v teku). Poleg tega je novi Nissan Leaf prvo vozilo na električni pogon, ki je prestalo preizkus WLTP* in ki kupcem z enim samim polnjenjem omogoča doseg do 415 km v mestnem okolju. S tem preizkusom se bolj realistično testirajo pogoji med vsakdanjo uporabo.

Čas polnjenja od prikaza opozorila do 80 % (hitro polnjenje – 50 kw) traja 40 do 60 minut. Čas polnjenja prazne baterije do 100 % napolnjenosti z uporabo domače vtičnice 7 kW pa traja 7,5 ur.

Napredne varnostne funkcije

Med standardno opremo od osnovne izvedenke naprej spada šest zračnih blazin (spredaj, na straneh in varnostne zavese), kljuka ISOFIX, sistem proti blokiranju koles (ABS), električna porazdelitev zavorne sile (EBD), pomoč pri zaviranju (BA) in pomoč pri speljevanju v klanec (HSA). Pri izvedenki Visia sta standardno vključena sistem za prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo pred vozili v mrtvem kotu ter inteligentno zaviranje v sili s prepoznavanjem peščev in kolesarjev.

Napredni sistemi varnostnih tehnologij, kot sta opozorilnik za nenamerno skrenitev z voznega pasu in opozorilo prečnega prometa zadaj sta prav tako del standardne opreme pri novem Nissan Leafu. Novi Nissan Leaf ima številne inovativne tehnologije inteligentne mobilnosti, vključno s sistemom za pomoč vozniku ProPILOT za varnejšo, bolj udobno vožnjo, in sistemom ProPILOT Park za popolnoma samodejno parkiranje, ki deluje s pritiskom gumba.

Sistem ProPILOT je zasnovan za vožnjo po enem pasu na avtocesti in je optimiziran za uporabo v gostem prometu ter pri vožnji z visoko hitrostjo.

Sistem e-Pedal

Revolucionarna tehnologija e-Pedal pri Nissan Leafu bo spremenila način pospeševanja, zaviranja in ustavitve pri upravljanju vozila, saj boste to odslej lahko storili zgolj s povečanjem ali zmanjšanjem pritiska na pedal za plin. Preprosto spustite pedal za plin in vozilo se bo začelo ustavljati ter obstalo na mestu, tudi na klancu, ne da bi vam bilo treba pritisniti na zavorni pedal. Zaradi sistema e-Pedal z upočasnjevanjem do 0,2 G voznikom ni več treba neprestano premikati stopala s pedala plina na zavorni pedal za zaviranje ali zaustavitev vozila. Tako vam bo vozilo pomagalo pri zmanjševanju utrujenosti in stresa pri vsakodnevni mestni vožnji, ter tako omogočilo, da bo voznik zavorni pedal uporabljal do 90 % redkeje kot pri običajnih vozilih.

Izjemen informacijsko-razvedrilni sistem

Leaf ima izboljšan 7-palčni, popolnoma barvni zaslon (TFT), s katerim bodo nove funkcije zvočnega in navigacijskega sistema prišle še bolj do izraza. Zadnja različica navigacijskega sistema Nissan Connect EV vključuje povezljivost prek Bluetootha in DAB radio. Poleg standardnih navigacijskih možnosti vključuje tudi možnost prikaza informacij v realnem času o najbližjih polnilnih mestih. Za boljšo povezljivost sta na voljo tudi sistema Apple CarPlay in Android Auto (odvisno od trga)

Japonski ”list” z opremo Acenta stane 35.490 evrov.