Škoda Vision E: Koncept, ki napoveduje naelektreno prihodnost!

V enem izmed ljubljanskih salonov, je Škoda predstavila svojo študijo popolnoma električnega vozila Vision E, ki razkriva osnovne oblikovalske smernice elektromobilne strategije Škodinih inženirjev.

Vision E je športni terenec kupejevske oblike in lahko brez polnjenja prevozi do 500 kilometrov. Pohvali se lahko s 4,64 m dolžine, 1,92 m širine in 1,55 višine. Medosje meri 2,85 m, kar zagotavlja prostorno notranjost vozila, kot je to pri Škodah že (skoraj) v navadi. Dinamičnost modela pa potrjujejo zmogljive litij-ionske baterije, ki napajajo elektromotor zmogljivosti kar 225 kW, ki avtomobil požene do hitrosti 180 km/h.

Vision E ustreza tretji stopnji na potki k popolnoma avtonomni vožnji, kar v praksi pomeni, da lahko študija samostojno vozi v prometnih zamaških, ohranja vožnjo po izbranem voznem pasu, izvede določene prehitevalne manevre ter povsem sama poišče parkirni prostor ter parkira vozilo.

Študija pomeni korak naprej v digitalno prihodnost in zavzema pionirsko vlogo na področju povezljivosti. Glavna oblikovalska elementa sta ukinitev B-stebrička in protismerno odpiranje vrat. Značilno Škodini so izjemna prostornost, sodobni asistenčni sistemi in številne domiselne, “simply clever” rešitve. Poleg zaslona v armaturni plošči in osrednjega zaslona na dotik, prek katerega voznik in sovoznik upravljata in preverjata vse pomembne funkcije in storitve Škoda Connect, ima vsak potnik tudi lasten zaslon. Prek funkcije dotika lahko upravljamo raznoliko komfortno opremo, kot na primer multimedijski sistem, prikličemo pa lahko tudi podatke o vozilu.

Na notranji strani vseh vrat je vgrajen predal za telefon, ki omogoča indukcijsko polnjenje pametnih telefonov. Predal hkrati služi kot vmesnik, prek katerega lahko potniki na svojem zaslonu na dotik zlahka prikličejo osebne nastavitve, podatke in informacije s svoje mobilne naprave.

Kakšna je električna mobilna strategija Čehov?

Pri Škodi se zavedajo, da elektrifikacija voznega parka narekuje smernice avtomobilske prihodnosti. Ker želijo ohraniti status enega izmed vodilnih izdelovalcev vozil, so se odločili za razvoj povsem svojih trenutno še konceptnih vozil, ki pa vsi temeljijo na splošni MEB platformi celotnega VAG koncerna. “Električni led” bodo prebili v letu 2019, ko bodo na trg poslali Superba s tehnologijo priključnega hibrida, prvo popolnoma električno vozilo pa naj bi v salone zapeljalo že v letu 2020. Dodali so še, da si želijo do leta 2025 svojo floto dopolniti s petimi popolnoma električnimi vozili v različnih segmentih.

Prostor z dodano vrednostjo. – Škoda Superb Combi 2.0 TDI Sportline

Medved in dva konja! – Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4×4 Style

Prestiž po češko! – Škoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG Laurin&Klement