To je novi razjarjeni bik, ki iz mogočnega 5,2-litrskega V10 atmosferskega motorja, stisne 630 konjev in 600 Nm navora. Ob nižji skupni masi je pospešek do stotice zdaj za tri desetinke hitrejši in znaša zgolj 2,9 sekunde, medtem, ko je končna hitrost umerjena na 325 km/h.

Poleg drznejšega izgleda, ki naj bi po besedah Lamborghinija bil za 23-odstotkov agresivnejši od predhodnika, so inženirji premestili zadnji izpušni cevi in tako ustvarili kar 5-krat večji učinek sile pritiska avtomobila k cestišču – downforce za poznavalce. Osvežitev se je dotaknila tudi kabine, kjer je sredinska konzola dobila 8,4-palčni zaslon z multimedijskim vmesnikom.

Poleg tega se posodobljeni Huracan ponaša s krmiljenjem zadnjih koles za večjo okretnost kot tudi štirikolesni vektorski pogon. Prilagojeno je bilo tudi vzmetenje. Prodaja Lamborghini Huracana EVO steče spomladi, cena pa je nastavljena na 250 evrskih tisočakov.