Caterham je britansko podjetje, ki po Lotusovi licenci izdeluje ultra-lahka vaozil, ki so jih pri Lotusu sestavljali med letoma 1957 in 1972. Sodobne reinkarnacije ravno zaradi svoje lahkotnosti poskrbijo za prešeren nasmeh prav vsakega, ki si drzne sesti v enega izmed dvosedežnih kabrioletov.

Tokrat so pri Caterhamu najavili začetek prodaje dveh različic znotraj serije Super Seven oziroma kar Super 7, ki so jih nazadnje precej široko tržili v 1980-ih. Tokratna modela sta na voljo v dodatnih štirih karoserijskih barvnih odtenkih (Bourbon rjavi, Ashdown zeleni, Windsor modri in bež), opremljena z Smithsovo analogno tehnologijo in kar najlažjimi materiali, da zadovoljita sladokusce za volanom.

Caterham Super Seven 600 ima nameščen Suzukijev 660-kubični prisilno polnjeni vrstni trivaljnik s 85 KM in se do kilometrske stotice požene v okroglih sedmih sekundah, medtem ko je končna hitrost omejena na 170 km/h. Za podpis lastniške pogodbe morate pripraviti vsaj 41.400 evrov, brez vštetih stroškov in davščin pri uvozu na sončno stran Alp.

Tisti bilj zahtevni boste verjetno raje pogledovali za modelom Caterham Super Seven 2000, katerega osrčje tvori Fordov dvolitrski Duratec štirivaljnik s 183 KM in petimi sekundami do 100 km/h. Končna hitrost znaša 210 km/h. Višja statistika – viša cena, zato pripravite vsaj 57 tisočakov in pol, da lahko resno premišljate o naročilu.