Vrag je vzel šalo in z njo še avtomobilski salon v Ženevi. Koronavirus je dežurni krivec, da je prvič po vojnem času odpovedan avto salon ob švicarskem jezeru. Drama, ali rešitev za trenutno stanje v avtomobilski industriji?
Konec lanskega leta je bilo zaznati malo nestabilnosti pri prodaji avtomobilov. Slednja je v novem letu iz tedna v teden padala. Ne drastično, vendar vseeno zaznavno. Trg je relativno nasičen in tale virus je mogoče ‘ušpičil’ nekaj kratkoročnih zagonetk. Ženeva ne bi nujno prinesla boljše prodaje, bi pa zaradi vse nižjega obiska salonov proizvajalci in organizatorji naredili le dodatni minus. Predah je tokrat bil koristen.
Zadnja leta je način pristopa proizvajalcev na salon padel v kakovosti. Predvsem pa v pristnosti in povezanosti. Nekako so bili tam zato, ker so bili vsi ostali. Nekateri so izstopili ter izpadli črne ovce. Ali pač ne? Neglede na dejstvo, so saloni postajali zgodbe brez vsebine, zato upam, da bo proizvajalce ta odpoved kaj naučila. Četudi se odpovedo vsem salonom v takšni klasični obliki, ki jih spremljamo širom sveta. Mnogi so v naglici avtomobile lansirali preko spletnih prezentacij. Spet drugi so določena uredništva vabili v svoje poslovne prostore.
Sklep tokratne ‘virtualne’ Ženeve je, da pravzaprav ničesar velikega nismo zamudili. V bistvu so vse novosti bile komunicirane tedne prej. Butični izdelki pa so zgolj paša za lačne oči. Torej, jekleni konjički, ki nekako pašejo v našo deželo so novi Audi A3, Škoda Octavia, Cupra Formentor, električni Fiat 500, Hyundai i20 in prenovljeni i30, prenovljeni razred E in priključno hibridni Mercedesi razredov CLA in GLA, Porsche 911 Turbo, prenovljeni Renault Megane in Talisman, električni Renault Twingo, Seat Leon, Toyota Yaris in Golf v vseh značnih verzijah.
Ne bi manjkalo butičnežev. Bugatti z modelom Chiron Pur Sport, Rimac s konceptom C2, Pagani Imola Edition, McLaren 765LT, Koenigsegg Gemera, Aston Martin V12 Speedster in Alfa Romeo Giulia GTAm.
Proizvajalci so predstavili še mnogo konceptov in napovedi za prihodnja leta, med drugim je BMW napovedal električnega kupeja i4, Dacia najcenejšega električarja, Hyundai električno limuzino ter Volkswagen svojega terenskega ID.4. Evropski avto leta pa je postal pogonsko modularni Peugeot 208. Tako, pa smo obdelali Ženevo v zgolj nekaj minutah in prihranili več 10 tisoč korakov ter nekaj 100 evrov.