Danijel Šmid – Danny

(E)stradna izkaznica

Estradni podatki: Dannyjeve zvezde,  intermistika.com
Avto za vsak dan: Fiat
Izpit: B kategorija od leta 1988
Prvi avto: Diana
Najljubši “roadtrip”: Calabria
Sanjski avto: Še ni v izdelavi

V prometu se vozniki pogosto jezimo na ostale udeležence v cestnem prometu, zato nas je zanimalo, s čim je povezana nestrpnost in nervoza voznikov. Ali je to stvar karakterja posameznega voznika, je to povezano z voznikovim astrološkim znamenjem ali so za takšno stanje v prometu krive lunine mene? Z dolgoletnim voditeljem Danijelom Šmidom – Dannyjem smo predebatirali vse od luninih men do prestižnih avtomobilov.

Tekom let si si lastil različne avtomobile, med njimi tudi nekaj  iz višjega razreda. Kaj vse si imel v garaži in s čim bi se še danes najraje zapeljal?

Danny: Res je. Mercedes, BMW, Saab, Alfa, Audi in Citroen so bili v moji osebni garaži. V skupni pa še nekaj bolj eksotičnih avtov, vendar ti niso bili moja osebna last.

Kaj lahko poveš o astroloških znamenjih in voznikih. So katera znamenja posebej nerodna, nestrpna, morda spretna?

Danny: Prepričan sem, da karakter med vožnjo nima kaj dosti skupne zveze z lego zvezd. Lahko pa da tudi, kakor komu ustreza. Za razliko od vsem znanih luninih men, ki pa imajo na to kar precejšen vpliv. Osebno sem mnenja, da je tu zelo vpliven ravno tečaj vožnje in na kakšnega inštruktorja pri tem naletiš. Pa seveda kasnejša praksa. Več je te na daljših relacijah, več je znanja in prilagodljivosti.

Lahko recimo iz vozila in njegovega stanja razbereš, kakšen tip človeka sedi za volanom? Kateri so po tvojem mnenju najbolj markantni avtomobili, ki opišejo osebnost voznika?

Danny: Če se to razbira po izgledu, v tem primeru mejne vede verjetno niso potrebne, ker to lahko opazi vsak brez poznavanja le teh. Najbolj markantni pa so mi avtomobili nižjega cenovnega razreda, ker se za razliko od tistih iz višjega, precej težje upravljajo in nimajo kakšne posebne komoditete. Včasih so pri teh potrebne tudi specialne akrobacije, da se vozilo obvlada in zato se tu zares pokaže znanje in vztrajnost, lahko pa se temu tudi reče karakter voznika, ki takšno vozilo upravlja.danny-avto

Za kakšnega voznika pa se imaš ti, kako bi se opisal?

Danny: Povprečnega, ki se rad premika na okoli na način, ki je izziv.

Kaj bi pri izbiri avtomobila raje izbral:
Varnost ali moč? Zakaj?

Danny: Oboje. Predvsem pa vzdržljivost in udobnost, če že.

Izgled ali cena? Zakaj?

Danny: Cena pri avtomobilu nikoli ne laže. Kot pravijo, da če imaš veliko denarja si kupi star in zmahan avtomobil, če pa denarja nimaš si pa kupi raje novega. Jaz bi v tem primeru zagotovo izbral slednje.

Kaj v prometu te najbolj živcira, kako se s tem soočaš in kaj bi predlagal, da se to izboljša?

Danny: Nič ne bo drugače, vendar mi ni ravno všeč izsiljevanje prednosti, prehitevanje in vrivanje v kolono stoječih in čakajočih vozil, vztrajna in počasna vožnja po prehitevalnem pasu, divjanje po naseljih in neupoštevanje varnostne razdalje, sploh ponoči, če nekdo za teboj ne ugasne dolgih luči. V takem primeru objestneža raje sploh ne opazim in poizkušam misliti na kaj drugega, počakam da me prehiti ali pa se umaknem da se odpelje mimo.

Kako se po tvoje v avtomobilu lahko najbolj pomiriš, ko si razburjen in živčen?

Danny: Takšen sicer nisem, če pa bi bil, pa tak ne bi sedal za volan.danny2016

V svoji 25 letni televizijski karieri, bogati z več kot 2.300 oddajami, si spoznal veliko Slovencev. Katerega bi ocenil za najhitrejšega, če bi ga posedel v dirkalnik formule 1 in kateri bi bil na časovni preizkušnji na zaledju?

Danny: Med Slovenskimi zvezdami je kar nekaj dobrih voznikov, verjetno za to, ker se veliko prevažajo in so dnevno na poti. Če pa že omenjaš formulo, pa bi v tem primeru zagotovo bil primeren Miran Ališič, ki se je po blizu dolga leta spoznaval s tem področjem. Prepričan sem, da obvlada tudi tisto ta pravo vožnjo, zato bi nas vse ostale pustil v zaledju. 🙂

Kakšna je tvoj oseben pogled v prihodnost avtomobilizma. Bomo vozili na elektriko, bomo še vedno uporabljali fosilna goriva, morda vodik, ali je v igri kaj drugega? Bomo še vedno sami vrteli volan, ali bo vse opravljala avtomatika.

Danny: Na tem področju bo evolucija šla svojo pot in razvoj v mnogo smeri. Vse kar si navedel, vključno z magneti, je tako rekoč že na voljo. Vendar naslednjih 100 let bo zagotovo, dokler ne bo ureditev prometa drugače zastavljena, človeški faktor upravljanja glavni. Ko in če pa ta ne bo več tisti glavni, sem pa prepričan, da tudi vožnja sama ne bo več tisto kar trenutno je v smislu užitka.

Danny: Bralcem pa želim srečno in predvsem varno po cestah.

 

Damjan Murko: Srečen moški brez izpita!

25 vročih zvezdnic zgoraj brez. Strehe, kakopak!

”Najslabši” vozniki na svetu!