Mladi starši so pomemben avtomobilski tržni segment

Starševstvo je preobrat, ki spremeni številne stvari v življenju. Med te spremembe spadajo tudi avtomobili. Bodoča mlada družina si vozilo kupuje s prav posebnimi zahtevami.

Kar za 62% bodočih staršev je sprememba njihovega načina življenja povod za menjavo vozila. Nadaljnjih 8% si zaradi te spremembe sploh prvič kupi avtomobil. Njihove najpomembnejše zahteve so velikost, izvedba, udobje in varnost. Cena oziroma stroški uporabe in vzdrževanja sledijo kot kriterij izbire šele za tem. To so najpomembnejši zaključki raziskave izvedene med 300 kupci, ki so v zadnjih petih letih pričakovali naraščaj v nemškem Nürnbergu.

Če se kar 70% bodočih staršev na spremembo v družini pripravlja tudi z nakupom drugačnega vozila, bi morali avtomobilski proizvajalci in trgovci ta segment kupcev obravnavati povsem drugače in bolj aktivno. Poleg vozil z lastnostmi, ki bolj ustrezajo temu segmentu kupcev bi se morali bolj potruditi tudi pri ponudbi dodatne opreme.

Izsledki raziskave so nedvoumni: cena kot najpomembnejši faktor odločitve pri izbiri vozila za družino z majhnimi otroki nastopa le v 31% in je šele na četrtem mestu. Daleč spredaj je z 78% zahteva mladih družin po velikosti in prostornosti, 41% kupcev želi čim več udobja in opreme, 37% tovrstnih kupcev postavlja na prvo mesto varnost.

Kot najbolj zaželena vozila so mladi starši omenili VW Passat, Touran in Multivan, sledijo pa jim vozila Ford Kuga in Galaxy. Pomemben je tudi podatek, da kar 8% mladih zaradi starševstva sploh prvič kupi avto.

Brez besed. – Volkswagen Passat 2.0 TDI

Avtomobil, ki si je prislužil prav poseben renome! – Ford Galaxy 2.0 TDCi Powershift Titanium

Družinska šminka – Ford Kuga 2.0 TDCi Powershift iAWD Titanium