Na sončni strani Alp se predstavlja Seat Leon s pustolovsko obleka in štirikolesnim pogonom. Različica X-perience temelji na osnovi karavanske izvedbe Leona ST in bo nadomestila Alteo Freetrack, ki se poslavlja ob koncu leta.

Leon X-perience je za centimeter in pol višji od klasičnega Leona ST, ima prepoznavne dodatke za terensko vožnjo (plastične obrobe, aluminijasta zaščita podvozja in motorja), posebna 17- in 18-palčna platišča, strešna vodila in seveda štirikolesni pogon 4WD, ki je povezan še s sistemom EDS (elektronska zapora diferenciala na obeh premah) in XDS (izpopočnjena elektronska zapora diferenciala za boljšo vlečno silo v zavojih). Poleg tega Leon X-Perience uporablja novo razvito lamelno sklopko s hidravličnim delovanjem in elektronskim uravnavanjem – sklopko Haldex pete generacije.

Motorno paleto sestavljajo trije dizelski in en bencinski motor. Vstopni dizel je 1,6-litrski TDI  s 81 kW (110 KM), sledi mu 2.0 TDI s 110 kW (150 KM) in s 135 kW (184 KM) ter 1,8-litrski bencinski TSIs 118 kW (160 KM). Vsi omenjeni so serijsko opremljeni s štirikolesnim pogonom, konec leta pa bo 1.6 TDI  na voljo še v kombinaciji z dvokolesnim pogonom, ponudbi dvokolesno gnanih X-Periencov pa se pridružuje še 1,4-litrski TSI s 92 kW (125 KM). Tako najmočnejši bencinski in dizelski motor sta povezana z DSG menjalnikom, vsi ostali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Ponudba dodatne opreme zajema še žaromete, v celoti zasnovane v LED-tehnologiji, aktivni tempomat (ACC) z mestno funkcijo zaviranja v sili, zaznavanje utrujenosti voznika in asistenco za ohranjanje smeri na voznem pasu Lane Assist, nov navigacijski sistem, osrednji zaslon s izboljšano grafiko, avdiosistem Seat Sound System z izhodno močjo 135 W in z desetimi zvočniki.

Izvedba X-perinece je v povprečju 1.600 evrov dražja od ‘navadnega’ Leona ST. Vstopni model X-perience stane 24.670 evrov, v primeru financiranja pa še tisočaka manj. V letošnjem letu predvidevajo, da bo na ceste zapeljalo 90 primerkov Leona X-Perience.

SEAT

SEAT

SEAT