Novi 208, 2008, 308, 408 ter aktualni Peugeot 3008 in 5008  so lahko opremljeni z motorjem HYBRID 48V s 74 kW (100 KM) ali 100 kW (136 KM), ki sta vgrajena skupaj z novim 6-stopenjskim elektrificiranim menjalnikom z dvojno sklopko in elektromotorjem z 21 kW  (28 KM).

 Po zaslugi baterije, ki se polni med vožnjo, ta tehnologija nudi dodaten navor pri nizkih vrtljajih in do 15-odstotno nižjo porabo goriva. Pri mestni vožnji lahko 48-voltni hibridni sistem več kot 50 % časa deluje v 100-odstotno električnem načinu brez emisij.

Hibridni motor s konkretnimi prednostmi

  • Prihranki pri gorivu

Do 15-odstotno zmanjšanje porabe goriva oziroma zmanjšanje emisij CO2 za približno 20 g/km (pri kombiniranem ciklu WLTP) v primerjavi z neelektrificiranim bencinskim motorjem s primerljivimi lastnostmi. Motor HYBRID 48V zagotavlja nižjo porabo goriva v povprečju za skoraj 1 l/100 km (pri kombiniranem ciklu WLTP) in do 2 l/100 km med mestno vožnjo ter večji doseg.

  • Udobje v vožnji in dinamičnost

Pogonski sklop omogoča prijetno vožnjo, obilo udobja in dinamičnosti:

  • udobje in mehkoba: po zaslugi tega sistema se zagon, izvajanje manevrov (na primer pri parkiranju) in vožnja z nizko hitrostjo v gostem prometu izvajajo izključno v 100 % električnem načinu;
  • dinamičnost med naglim pospeševanjem: pri nizkih vrtljajih električni motor zagotovi dodaten navor bencinskemu motorju.
  • Polnjenje brez priključitve na električno omrežje

Novi motorji so opremljeni z 48-voltno litij-ionsko baterijo, ki je ni treba priključiti na električno omrežje. Baterija se polni med vožnjo.

Ko stanje napolnjenosti to omogoča, zlasti med kratkimi vožnjami in med izvajanjem manevrov po mestu, vozilo poganja izključno električni motor.

  • Povsem nespremenjena prostornina prtljažnika

48-voltna baterija je nameščena pod prednjim levim sedežem, kar prinaša številne prednosti v primerjavi z namestitvijo v zadnjem delu in omogoča:

  • ohraniti ves razpoložljiv prostor v potniški kabini,
  • ohraniti celotno prostornino prtljažnika,
  • ohraniti vse občutke v vožnji po zaslugi ustrezne porazdelitve mase (baterija je na sredini vozila).

Glede na izkušnje uporabnika, testiranje kaže na občutno zmanjšanje porabe goriva in izboljšano udobje pri vožnji. Novi Peugeotovi blagi hibridi prinašajo odlično kombinacijo učinkovitosti in zmogljivosti.

Novi Peugeotovi blagi hibridi predstavljajo pomemben korak k bolj trajnostni in učinkoviti mobilnosti, kar bo zagotovo pritegnilo pozornost ljubiteljev levje znamke. Nova motorja, HYBRID 100 e-DCS6 in HYBRID 136 e-DCS6, lahko stranke že naročijo pri enem od prodajalcev mreže PEUGEOT.