Pisalo se je leto 1995, ko je AC Mobil odprl vrata Honda salona v Ljubljani. V svoji prvotni podobi in obliki je vztrajal vse do letošnje pomladi. Častitljivih 25 let.

Vmes se je salonu leta 2010 pridružila še blagovna znamka Mitsubishi Motors, prav tako pod okriljem podjetja AC Mobil. In čeprav je bil salon velik in urejen so se ob dejstvu, da obe znamki prenavljata celostno podobo odločili, da ga ne samo opremijo z novo celostno podobo, ampak mu namenijo tudi več prostora.

Salon v Ljubljani je že drugi z novo podobo, ki ustreza strogim standardom blagovnih znamk. Tako se iz obstoječe kvadrature z reorganizacijo prostorov in kar nekaj večjimi posegi sedaj razprostira na 400 m2. Servisni sprejem so preselili v nove prostore poleg servisne delavnice in ga uredili tako, da ustreza obema znamkama, po načelu multibranda. Sledili so smernicam obeh znamk ter opremili salon z novim pohištvom, oznakami pa tudi talnimi oblogami in samo razporeditvijo.

Celostni podobi sta si v marsičem različni, vendar je rezultat eleganten, svetel in prostoren prodajni salon. Ima zanimive detajle kot so svetleč pilon za prodajnim mestom pri Hondi in Hero car Displey pri Mitsubishiju, ki vsekakor popestri in poudari značaj blagovnih znamk. Tudi zunanjost je opremljena z novimi označevalnimi tablami tako za prodajo, kot za servis. Pot v prostore označujeta dobro vidna in ponoči osvetljena pilona.


Prodajno mesto je opremljeno tudi z dvema električnima polnilnicama.
Kljub situaciji v Sloveniji v mesecu marcu in aprilu so prenovo končali skoraj v roku in veseli so, da zdaj zveste stranke še raje zahajajo v PSC.

V mesecu maju so v salonu uredili tudi prodajni kotiček prestižne blagovne znamke DS Automobiles, ki še dodatno popestri že tako razgiban salon. Hkrati je to edini salon v Sloveniji s ponudbo vozil DS Automobiles.

Za dobro prodajo in servise vozil skrbi 15 zaposlenih. Z izkušnjami, konstantnim izobraževanjem in samoiniciativnostjo skrbijo za dober ugled tako Honde kot Mitsubishija.