Vrhunski dizajn, vozna dinamika, tehnologija in varnost. – Mazda6 CD150 Revolution

Reklami oglasi okrog nas  so del vsakdanjika. Ne mine ura, da ne bi zasledili kakšnega na TV-sprejemniku, radiu, na oglasnem panoju. Hrana, pijača, oblačila, nakit in navsezadnje, avtomobili. Vsi z enotnim sporočilom »Kupi me«.

Avtomobilska industrija zna igrati na prave note, kadar gre za oglaševaje.  Kupca  zvabijo v avtomobilske  salone z globino svojih  oglasnih sporočil. Še pomnite Peugeota 306 in komada Ella bannnanna, ella bannaannaa…Na to vas želim spomniti.  Nepozabna vsebina prepojena z globokimi čustvi, pa čeprav gre le za nakup vozila.

Mazda je z lansiranjem  generacije 6 prepevala Zoom-zoom….in, če vas je spomin na oglaševalsko kampanjo premaknil, vas bo nova Mazda6 še toliko bolj. Zoom-Zoom dinamiki so dodali dušo gibanja – KODO.  Linije na vozilu so elegantne. Izražajo ostrino in perfekcijo. Mogočna maska je izdelana v hišnem slogu. Visoka linija pokrova motorja se nadaljuje po boku, ki daje videz gibanja v mirovanju.

Oblikovalci niso pozabili niti na zadek, ki lahko brez sramu konkurira Alfi Romeo 159. S tretjo generacijo je Mazda6 zrasla v dolžino, nekaj pa je tudi pridobila v medosnem delu.  Kljub temu se ni nič zredila, ravno nasprotno. Z vpeljavo tehnologije  SkyActive  se  je ‘šesticina’  teža zmanjšala.

Uporaba lažjih materialov in učinkovitejših agregatov Mazdo naredi varčnejšo in hkrati agilnejšo.

Ob povečanju  parametrov  avtomobila, dobi človek občutek, da avto zakrni, postane len in okoren. Vendar japonski karavan se pelje več kot odlično. Volan je izredno komunikativen, podoben tistemu v Mazdi MX5. Podvozje je na trenutke mogoče pretrdo (19-palcev), ampak v večini primerov suvereno blaži udarne jame. Menjalnik gladko teče, s kratkimi in natančnimi hodi vabi voznika po prestavljanju.

Ta lepo deluje s turbodizelskim agregatom. Moč 110 kW zadošča vsem potrebam. Poraba se je na testu gibala med 5,5 in 7 litri na 100km.. Za normni krog pa je bilo potrebnih 6,5 litra dizelskega goriva. Vsekakor je to še daleč od obljubljenih 4,4 litra, ampak za dnevno sobo na kolesih je potrebno nekaj goriva, saj se v njej  zlahka udobno namesti 5 oseb.

Prostora zadaj je dovolj, tako za noge kot za glave. Sprednja električno pomična ogrevana sedeža ponujata obilo možnosti prilagajanj in iskanja ugodnega položaja za volanom, ki je nastavljiv tako po višini kot po globini.

Oprema Revolution je testno vozila obogatila z usnjenimi sedeži ter kopico tehnične opreme. Biksenonski žarometi s samodejnim preklopom med zasenčenim in dolgim snopom, avtomatizirani brisalci, MMI vmesnik z ekranom na dotik, ozvočenje @Bose, potovalni računalnik…

Pomemben del avtomobila je prtljažni prostor.

Ta je obdelan z dobrimi materiali. Izkaže se z enostavno uporabno. Z dvema potegoma lahko podremo zadnja naslonjala, hitro se zloži rolo, ki se mimogrede odpira z vrati prtljažnika. Pod dnom se nahajajo uporabni predalčki, gumijasta obloga pa varuje pred umazanijo. Prtljažnik, kot pravijo, je pravi KARAKURI.

Med zloženkami in akronimi tičijo tudi napake. Dnevno prevožene kilometre se resertira na »štrlečem gumbu« iz instrumentne plošče. Tukaj  se uravnava še osvetlitev števcev, ki niso povezani s centralnim sistemom osvetlitve. Minus gre tudi sovoznikovemu sedežu, ki ni nastavljiv po višini. V potniški kabini je veliko odlagalnih mest, ampak njihova postavitev in velikost se večkrat izkaže za neposrečeno dizajniranje.

Kaj bi očital paradnemu konju znamke, ki je znova oživel Zoom-Zoom manijo, jo nadgradil z galopiranjem konjev ob melodiji strun gorečih godal. Z vrhunskim dizajnom, kakovostjo vožnje   in dovršeno tehnologijo s pridihom vse bolj nujne varnosti in dobro pozicionirano ceno, bo z denarnico marsikdo zamigal in se odločil za nakup.