Bollywoodska princesa – Nissan Micra 1.2 Accenta Look

Misleci se v svojih govorih pogosto dotaknejo zgodovine, ki nas lahko marsičesa nauči. V primeru znamke Nissan to, da so nedavno nazaj sloveli po hudičevo dobrih športnih avtomobilih. In kje so ti sedaj?

Fantje v razvoju se nanašajo na globalizacijo, torej prilagajanju vozila svetovnemu okusu ljudstva in tako izboljšati konkurenčnost ter prodajo vozila. Vendar, če si za mero vzameš prioritete konkurenta, stvaritev izgubi zgodovino. Tradicijo. In ravno v tem je težava Micre. Želi biti preveč všečna vsem kot pa biti samosvoja.

Z globalizacijo je Micra izgubila svojevrsten (love it or hate it) dizajn prejšnje generacije, ki ga je nadomestila polikana, neizstopajoča maska. Res, da je Micra zdaj elegantnejša, vendar še zdaleč ni kos Fordovi Fiesti.

V notranjosti so se prav tako stvari spremenile. Pravijo, da so materiali, tehnikalije in praktičnost na višjem nivoju. Ne vem sicer, kaj določa nivoje, vendar spet smo pri slabi kopiji Toyote Yaris. Prostorna v Micri je ogromno, predvsem zato, ker so vanjo stlačili sedeže s kratkim sedalnim delom. O ergonomskem voznem položaju v Micri težko govorim, saj šofer kot sopotniki zelo trpijo na daljših poteh.

Testna Micra je bila opremljena s paketom Acenta Look, ki je tretji paket po vrsti od petih. Ta vozilu prinese  15-palčna platišča, električno zložljivi in ogrevani vzvratni ogledali, samodejno klimatsko napravo, povezljivost bluetooth, senzor padavin, naslon za roko voznika, radio CD in upravljanje le-tega prek tipk na volanu ter tudi tempomat. Žal avtomatizirana oprema ne deluje na želje voznika. Klimatska naprava ne greje dovolj intenzivno v načinu AUTO, zato je potrebno ročno ‘pojačati’ ventilator. Prav tako klima ne zmore od-rositi vseh stekel. Tipalo za dež enostavno ne deluje, občasno zataji še preklop med dnevnimi in zasenčenimi lučmi.

Za pogon ‘princese’ je skrbel 1,2-litrski trivaljni bencinski agregat. Razvije moč 59 kW (80 KM) in 110 Nm navora. Konjenice je za njeno bivalno okolje (mesto) dovolj. Poraba goriva je ugodna, vendar ne pretresljivo varčna. V povprečju bo zahtevala okoli 6 litrov goriva.

Nissan je novo Micro napotil v svet. S ceno 11.640 evrov, kolikor stane testno vozilo, se podaja v težek boj z najboljšimi. Ali bo Micri globalizacija uspela bo pokazal čas. V nasprotnem primeru pa si jo bomo zapomnili kot nadobudno Bollywoodsko princeso.