Ali je to resnično najboljši koktajl? – BMW 530d GT xDrive

Poletje je čas za poslušanje dobre glasbe, poležavanje na plaži in srkanje eksotičnih koktajlov. Stone Sour, Kamikaze, Sex on the Beach, Pina Colada, Ramos Giz Fizz, Hugo so le nekateri iz menuja. Po svoje je vsak poseben, vendar zanima me, kakšen bi bil koktajl, če bi stresel in združil vse te naštete koktajle v en sam kozarec.

Predvidevam da koktajl ne bi bil niti osvežujoč, niti ne okusen. Mogoče bi bil grenek ali malenkost začinjen, definitivno pa neprebavljiv, tako kot serija 5 Gran Turismo.

Pot do bavarskega štirikolesnega rezultata je bila podobna mešanju koktajlov. Za osnovo vzamemo serijo 7, dodamo nekaj terenske zasnove X5, praktičnost karavana serije 5 in neuporabnost modela X6. Kladivo, fleks, selotejp in pred nami je serija 5 GT, ki roko na srce, s prenovo ne zgleda več tako obupno. V bistvu je prav simpatičen v tejle sivi barvi. Vendar, kaj roji po glavi bodočega kupca, da se odloči za takšen avtomobil, oziroma BMW?

Sigurno so zanj limuzine preveč klasične, kupeji neuporabni, športni terenci preveč šovinistični in ker ni ‘copata’, gospodu ne pride v poštev niti karavan. In konec koncev se z gospodom glede odločitve avtomobila tudi strinjam, ker ob bavarski poplavi modelov, ima serija 5 Gran Turismo smisel. Ponuja udobje serije 7, kar pomeni, da ima v medosju več prostora kot serija 5.

Med karavanom in športnim terencem!

Poleg tega je GT nekoliko privzdignjen in omogoča lažje vstopanje oziroma izstopanje iz vozila. Občasno lahko z njim splezamo čez robnik, vendar hkrati ni tako visok kot predstavniki družine X in oblikovno predstavlja zanimivejšo izvedenko karavana. Če povzamem, 5 GT je narejena za poslovneža, ki nerad izstopa v množici s svojim premoženjem in raje da večji poudarek na svojo družino.

Očitno bavarski koktajl ni tako obupen. Le primerne sestavine je potrebno vstaviti vanj. Sigurno trilitrski vrstni šestvaljnik, štirikolesni pogon xDrive, bež usnje, projekcijski zaslon, popoln sistem iDrive, LED žaromete. Za začinjen priokus dodajte še sistem Soft-Close zapiranja vrat, popon električni pomik sedežev s spominsko funkcijo, hlajenje sedežev ter kabinsko osvetlitev v LED tehniki, saj naštetega testno vozilo ni imelo. Izognite se pa sestavini Black Panel, digitalni števci, ki se spreminjajo glede na vozni program, saj ne ustrezajo resnemu karakterju avtomobila.

Koktajl z vseh vetrov je očitno užiten, čeprav ga še vedno ne bi spil, saj me skrbi cena takšnega eksperimenta.

 

Motor

Turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 24 ventilov, 2.993 ccm, 190 kW (258 KM) pri 4.000/min, 560 Nm pri 1.500/min. Poraba goriva (EU) 7,2/5,6/6,2 l/100 km. CO2: 163 g/km.

Prenos moči

Štirikolesni pogon, Osemstopenjski samodejni menjalnik. Gume S: 245/45 R19, Z: 275/40 R19 (Bridgestone).

Podvozje in karoserija

Karavan, 5 vrat, 5 sedežev. Dolžina 5,005 m, širina 1,901 m, višina 1,559 m. Medosna razdalja 3,070 m. Prtljažnik (normno) 500-1.700 l. Rezervoar: 70 l. Mase: prazno vozilo 2.045 kg, največja dovoljena skupna masa 2.665 kg. Največja hitrost (km/h): 242 Pospešek 0-100 km/h (s): 6,2

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  7,6

 

Osnovni model (BMW 520d GT): 57.100 EUR

Testno vozilo (BMW 530d GT xDrive): 94.350 EUR