BiPremium. – Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo Cosmo

Segment vozil v katerem se nahaja Insignia, zelo znani ljudski voz ter še nekaj dobrih vozil, neumorno želi postati premium. Razlog za to je čisto preprost. Premium se prodaja pa naj si bo zgolj v besedah. Kljub temu, da ‘ne premium’ vozila ponujajo isto ali celo več za soliden denar, tacajo zadaj, v senci nemške trojke. Je res tako težko požreti ponos emblema?

Opel je z Insignio vrnil znamki nekdanjo čast, v leta ko so prvič prevozili hitrostno bariero 100 km/h ter patentirali vzvratno prestavo. Insignia je zaslovela v karavanski izvedbi, zato so jo še hitro nasadili na višje podvozje, dodali nekaj plastike ter štirikolesni pogon.

Avanturistični imidž. Zdaj pa so predstavili še drugo, nekakšno premium plat Insignie, katero bodo cenili poslovneži. Močan motor in prefinjena notranjost. Tu najdemo ergonomske sedeže odete v perforirano usnje, nastavljive v vse mogoče smeri z možnostjo podaljšanja kolenskega dela. Hlajenje, gretje? Seveda, nič ni prepuščeno naključju, tudi njihova cena ne.

Premium značaj kabine izrazi integriran obešalnik za sprednji sedež, senči roloji zadaj in električno odpiranje prtljažnih vrat. Nič več naprezanja in slabe volje zaradi umazanih rok. Med bolj poznanimi kosi opreme so svetila AFL, zaznavanje mrtvega kota, kamera za vzvratno vožnjo, radarski tempomat, parkirni senzorji z možnostjo samodejnega parkiranje, Intellilink vmesnik…za popoln premium okus bi sistem Intellilink malenkost dodelal, saj takšen kot je sedaj ne sodeluje najbolje z uporabnikom. Posodobitev na različico kot je v novi Corsi ali Adamu bi bila priporočljiva.

Premijski motor!

Nevsakdanja izbira je pogonski sklop sestavljen iz 2-litrskega dizelska motorja, ki od delovanju obeh turbin razvije nekaj manj kot dvesto konjičev. Moč se prenaša preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika na sprednji kolesni par. Odlično, edina težavica, ki sem jo zasledil med vožnjo, je prenos moči, saj voznik ne občuti vseh konjev.

Izkazalo se je, da se moč izgubi med prestavami, saj ima menjalnik v samodejnem načinu pretikanja slabo spisan program. Ko sem ročico potisnil v ročni način pretikanja je Insignia postala dosti bolj poskočna, tako kot bi morala biti v osnovi sprogramirana.

Kljub manjšim pomanjkljivostim se bodo lastniki na Insignio hitro privadili ter ji nepopolnost oprostili. Sicer pa imajo pri Oplu novo metodo nakupovanja avtomobilov. Tokrat izbirajo psi.

 

Motor

Turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 16 ventilov, 1.956 ccm, 143 kW (192 KM) pri 4.000/min, 400 Nm pri 1.750/min. Poraba goriva (EU) 7,9/4,5/5,8 l/100 km. CO2: 154 g/km.

Prenos moči

Pogon na sprednji kolesi, Šeststopenjski samodejni menjalnik. Gume 245/45 R18 (Bridgestone)

Podvozje in karoserija

Karavan, 5 vrat, 5 sedežev. Dolžina 4,908 m, širina 1,856 m, višina 1,513 m. Medosna razdalja 2,737 m. Prtljažnik (normno) 540 l. Rezervoar: 70 l. Mase: prazno vozilo 1.685 kg, dovoljena obtežba 2.150 kg. Največja hitrost (km/h): 230 Pospešek 0-100 km/h (s): 8,8

Poraba goriva (l/100 km): Testno povprečje:  7,2

 

Osnovni model (Opel Insignia 1.8 Edition): 22.860 EUR

Testno vozilo (Opel Insignia 2.0 BiTurbo Cosmo): 43.444 EUR